כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בית החולים וולפסון תחת חקירה של משרד מבקר המדינה

בית החולים דוחה את הטענות המועלות בפניות למבקר

ביממה האחרונה פרסם הכתב רז רזניק באתר ישראל היום על כך שמשרד מבקר המדינה הורה לחקור את חדר המיון של בית החולים הממשלתי וולפסון שבחולון.

הבדיקה החלה על פי החשד לאחר שהועברו לידיו תלונות של עובדים שעבדו בעבר במיון בית החולים וולפסון על יחס לא תקין בעובדים על ידי בכירים כמו כן נבדקות טענות על על טיפול כושל ורשלני במטופלים בחדר המיון, בפרט במיון קורונה.

מבית החולים וולפסון נמסר:

״אנו גאים בצוותים המקצועיים, המיומנים, והאנושיים שלנו בביה״ח, ובפרט במחלקה לרפואה דחופה, ובמסירות שלהם למטופלים. העובדים מהנהלת המיון נגדם נטענות טענות לא מבוססות עובדתית הנם עובדים מצטיינים, אשר קיבלו בין היתר הכרה ארצית על עשייתם המקצועית, ולאחרונה גם ציון לשבח על פעילותם בבית החולים כוכב מאיר שהוקם באוקראינה.
עבודת המיון מתבססת על אמות מידה מקצועיות, ומפוקחת בפיקוח צמוד ע״י גורמי בקרה, איכות וניהול סיכונים.
ראוי להדגיש כי העלנו את מספר התקנים והאיוש של אנשי ונשות הצוות בשנים האחרונות, וזאת כי אנו משקיעים תשומות רבות במיון מתוך ההבנה שזוהו צומת קריטי בטיפול הרפואי. למול זאת, מספר העובדים והעובדות שעזבו בשלוש השנים האחרונות הינו זניח, כשחלק מהם גם פרשו לגמלאות בהתאם לגיל. כמובן שצריך לזכור שעבודה בסביבה אינטנסיבית כמו המיון אינה מתאימה לכל אחד ואחת, ונדרשות מיומנויות מקצועיות וכישורים בינאישיים גבוהים כדי לעסוק בתחום זה בהצלחה, כך שנשארים הטובים ביותר.
לגבי הטענות הממוחזרות של המבקר הפנימי של בית החולים אזי הוא מקבל תשובות לשאלותיו ופניותיו במכתבים מפורטים, אך בוחר להתעלם מהעובדות, לא מבצע את תפקידו המוגדר לו על פי חוק, מסתיר מידע חיוני, ופועל באופן לא מקצועי ולא אתי, כך שהטענות הממוחזרות, כל פעם בניסוח אחר, לא מחפות על חוסר מקצועיותו ותפקודו הלקוי בבית החולים וולפסון.

תכניות העבודה שלו במהלך השנים הן לביצוע, וכל ניסיונותיו, כולל פניותיו למשרד הבריאות כדי שהוא לא יבצע אותן, לא קיבלו גיבוי מצד משרד הבריאות אלא ההפך.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem