כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בית המשפט גזר עונש 16 חודשי מאסר בפועל, וכן פיצוי בסך 25,000 על מורה למתמטיקה , לאחר שהורשע בביצוע מעשים מגונים בתלמידו

את המעשים ביצע הנאשם בנער מתחת לגיל 14, במסגרת תפקידו כמורה ובמספר הזדמנויות שונות.

בית המשפט גזר על מורה למתמטיקה , עונש 16 חודשי מאסר בפועל, וכן פיצוי בסך 25,000 למתלונן, לאחר שהורשע בביצוע מעשים מגונים בתלמידו. את המעשים ביצע הנאשם בנער מתחת לגיל 14, במסגרת תפקידו כמורה ובמספר הזדמנויות שונות.

על פי כתב האישום, שהוגש ונוהל ע"י עו"ד דניאל איקן מפרקליטות מחוז מרכז, המורה למתמטיקה לימד תלמידים בכיתות ז'-ט'. בכמה מועדים שונים נהג מלמד ללטף ולגעת במקומות שונים בגופו של אחד מתלמידיו, נער מתחת לגיל 14, וכן לשלב את ידו ביד הנער במהלך הפסקות שבין השיעורים.

כמו כן, באחת הפעמים בתום שיעור מתמטיקה שהעביר, ביקש מלמד לשוחח עם הנער וחברו – ולשם כך הורה להם להישאר בכיתה. לאחר שיתר התלמידים יצאו מהכיתה סגר מלמד את הדלת והורה גם לחבר הנוסף לצאת, כך שיישאר לבדו עם הנער. מלמד שוחח עם הנער תוך שהוא מתקרב אליו ואז פגע בו מינית. הנער השיב למלמד כי "לא כל כך נעים לו", ואילו מלמד שאל בתגובה "למה?". הקטין השיב כי הדבר מטריד אותו – אך למרות זאת המשיך במעשיו. בכל אותה העת שאל הנער את מלמד כמה פעמים אם יוכל ללכת לביתו, עד שמלמד נעתר ואישר לו לעזוב את המקום. באירועים אחרים, במהלך שעות הלימודים בעת שניגש מלמד לעזור למתלונן לבקשתו הוא ליטף את ידו, התיישב מולו כאשר רגליהם סמוכות, פיסק את רגליו ועטף באמצעותן את רגליו של המתלונן. התלמיד לא סיפר מיוזמתו על המעשים – ואלה נחשפו רק על-ידי חבריו לכיתה במסגרת שיעור עם מחנך הכיתה.

בשלב הטיעונים לעונש טענה הפרקליטות כי: "סביבת בית הספר היא מקום מרכזי בחייו של תלמיד, שם הוא מבלה את מרבית שעות היום והוא זכאי לביטחון בכל היבט. מדובר בפגיעה מתמשכת שהתקיימה במקומות שונים בבית הספר בנער בתחילת גיל ההתבגרות תוך ניצול פערי הכוחות בין מורה לתלמיד. הנאשם אף ניצל את העובדה שהוא מורה מוערך. פניותיו לאביו של המתלונן היו כדי לקבל לגיטימציה להשאירו אחרי שעות הלימודים".

במעמד גזר הדין חיזק בית המשפט עמדה זו בקבעו: "עסקינן בפגיעה בכותלי בית הספר, מקום בו אמור המתלונן להיות מוגן מכל פגיעה שהיא, ועל ידי מורה אהוד על תלמידיו והוריהם, כך שהמעילה באמון רבה יותר…הנאשם ניצל לרעה של מעמדו כמורה ואת כוחו במערכת היחסים שבין תלמיד למורה לביצוע המעשים, תוך הפרת האמון שנתנו בו המתלונן והוריו, וזו נסיבה מחמירה".).


לאור האמור, הורשע מלמד במעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 (ריבוי עבירות) ובגין זאת גזר בית המשפט על מלמד עונש של 16 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי למתלונן בסך 25,000 ₪.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem