כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בית המשפט דחה ערעור נגד עיריית חולון בגין דו"ח שניתן על חנייה על מדרכה

בית המשפט דחה ערעור נגד עיריית חולון בגין דו"ח שניתן על חנייה על מדרכה.

הקנס המקורי הוכפל ל-500 ₪ והושתו עליו גם 1,000 ₪ הוצאות משפט.

השופט הימן: "במקרה שלפנינו ננקטו הליכים משפטיים רבים ומיותרים, בוזבזו כספי ציבור ויתרה מזו, הושחת זמן שיפוטי יקר ביותר."

אדם שקיבל בחולון דו"ח בגין חנייה על מדרכה עם שני גלגלים ברח' המשביר, ביקש להישפט. משלא התייצב לדיון בביהמ"ש לעניינים מקומיים, נשפט הנאשם בהעדר התייצבותו ונדון לקנס בסך 500 ₪ (כשהקנס המקורי עמד על 250 ₪).

לא זו בלבד שלא טרח להתייצב לדיון בעניינו, הגיש לביהמ"ש בקשות לביטול פסק הדין, כל פעם בטענות שונות, וביהמ"ש דחה את בקשותיו פעם אחר פעם מאחר שלא מצא הצדקה לטיעוניו.


משלא נעתר ביהמ"ש לבקשותיו, הגיש הנאשם ערעור לביהמ"ש המחוזי. כבוד השופט אברהם הימן לא מצא כל בסיס ראייתי לטענותיו של המערער כנגד הדו"ח עצמו, כלומר כנגד ביצוע העבירה, ולכן דחה את ערעורו וקבע כי לא קיימת עילה לביטול פסק הדין שניתן בהעדר התייצבות וכי לא נגרם לו כל עיוות דין: "אין בפי המערער ולו כשמץ כדי להצביע על בסיס ראייתי כלשהו שיש בו לתמוך בטענתו… כל שיש בפי המערער טענה בעלמא בלבד".

ביהמ"ש הותיר על כנו את הקנס שקבע ביהמ"ש לעניינים מקומיים והשית על המערער הוצאות משפט בסך 1,000 ₪ נוכח קביעתו, כי הערעור הוגש ללא תשתית משפטית ועובדתית, תוך השחתת משאבים, כספי ציבור וזמן שיפוטי יקר: "לעיתים קרובות, כמו במקרה שלפני, מוגשים ערעורים חסרי בסיס, אשר מוטב היה אלמלא הוגשו. מעבר לכך שאין בסיס לערעורים, הרי מדובר בערעורים על קנסות בסכומים קטנים עד לעיתים פעוטים. אכן מדובר בערעורים בזכות ולא ברשות, אך התוצאה היא בזבוז משאבים אדיר".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem