כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בית הספר נסגר בגלל הקורונה?

למרות הקורונה המורה המאומתת מלמדת מרחוק

בסוף השבוע עודכנו צוות בית הספר בן גוריון והתלמידים על מורה שהתגלתה כחיובית לנגיף * כל בית הספר נסגר ומיד כולם עברו ללמידה מרחוק * אחת המורות שמלמדת, היא אותה מורה שאובחנה כחיובית * וגם- אתמול התקיימה בגרות באנגלית, בהעדר משגיחים, מורים הגיעו על חשבון החופשה שלהם

מורים בבתי הספר בראשון לציון הוכיחו השבוע שהם יסייעו לתלמידיהם גם במציאות מורכבת זו. בית הספר בן גוריון נסגר בתחילת השבוע לאחר שמורה התגלתה כחיובית לנגיף. צוות ההוראה מיד עבר ללמידה מרחוק ואחת המורות שהתנדבה להעביר שיעורים היא אותו מורה שאובחנה חיובית. מנהלת בית הספר, מירב שגב, אמרה: "כל הכבוד לצוות המסור שלא עוזב את הילדים ונותן מענה איכותי למשפחות". בין היתר הילדים לומדים אנגלית דרך פעילות גופנית, גיאומטריה, תנועה, אומנות, חשבון ועוד. אנחנו מקבלים משובים מצוינים מההורים שתומכים ושמחים על מתן המענה המקצועי והאיכותי בבקרים".

שגב מציינת כי נוכחות התלמידים כמעט מלאה ואפילו ילדים שאינם רשומים, מצטרפים ונהנים. צוות ההוראה הכין מארזים של חומרי יצירה, דפי צביעה ומשחקים לפעילות המתוכננת בשבוע הבא בה יצאו התלמידים לטייל סביב העולם וילמדו על תרבויות שונות.

אתמול התקיימה בחינת בגרות באנגלית לתלמידי כיתות יא' ו-יב'. במקיף ט', נאות אשלים, התקשו למצוא משגיחים לקיום המבחנים. ברוב המקרים מדובר באנשים מבוגרים שבצל הקורונה, חוששים לצאת ולהגיע לבתי הספר. לצורך כך נרתמו מורים שהגיעו להשגיח על חשבון החופשה השנתית שלהם. כמו כן גויסו מזכירות וסייעות על מנת לאפשר את קיום המבחן. מצוין. הבחינה עברה ללא תקלות והתלמידים נבחנו לפי כל הכללים הנדרשים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem