כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בן 32 חשד באינוס ומעשה מגונה

נגד הנאשם הוגש כתב אישום

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה הבוקר כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד תושב העיר ראשון לציון בן 32 מראשון לציון, בגין מעשה מגונה וריבוי מעשי אינוס בבחורה אותה הכיר באמצעות רשת הפייסבוק.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אפרת שדה, בתחילת החודש פנה הנאשם למתלוננת באמצעות הצ'אט ברשת החברתית פייסבוק, במסגרת ההתכתבות בין השניים כתב הנאשם כי ברצונו להתראות עמה. השניים התכתבו במשך מספר ימים, במסגרתם שב והציע הנאשם למתלוננת להיפגש עמו. ואכן, לאחר שבוע של התכתבות והיכרות, קבעו השניים להיפגש בדירתה, זאת למרות, שבהתאם להוראות משרד הבריאות היה על הנאשם לשהות בבידוד.  

בשעות הערב הגיע הנאשם לדירתה של המתלוננת, השניים ישבו יחד על הספה, האזינו למוזיקה, שוחחו ולגמו יין. בשלב כלשהו, פנה הנאשם למתלוננת וביקש כי תנשק אותו, במעמד זה, הבהירה המתלוננת לנאשם, כי היא מעדיפה להימנע מכך והנאשם בתגובה, קרב אליו את המתלוננת וזו נעתרה ונישקה אותו. בהמשך, בעודם יושבים על הספה, הניח הנאשם את ידו על ישבנה של המתלוננת. המתלוננת הסיטה את ידו של הנאשם והבהירה לו כי אינה מעוניינת במגע. בשלב זה, ביקש הנאשם מהמתלוננת כי תשב לצדו ותחבק אותו והמתלוננת נעתרה וחיבקה את הנאשם. מיד לאחר מכן, השכיב הנאשם את המתלוננת על הספה, נשכב מעליה וביקש לנשקה, בתגובה לכך ועל מנת למנוע מהנאשם לנשקה, הסיטה המתלוננת את ראשה ונחבלה בראשה. בשלב זה, אחז הנאשם בידיה של המתלוננת והצמידן לספה והחל לבצע במתלוננת מעשים מגונים. המתלוננת התנגדה למעשיו, ניסתה להזיז את ידיה ורגליה ואמרה לנאשם, כי אינה מעוניינת במגע וכי מעשיו אינם נעימים לה.

לאחר שתשו כוחותיה ועקב פחדה מפני הנאשם, התיישבה המתלוננת בפינת הספה וביקשה מהנאשם כי יניח לה ויעזוב את הדירה. במעמד זה, שבה והבהירה המתלוננת לנאשם, כי אינה מעוניינת במעשיו. בתגובה, אמר הנאשם למתלוננת, בין השאר: "…מה יש לך אני רוצה לעשות לך כיף.. בגלל שטחנו אותך אתמול בגלל זה את לא רוצה?…". בהמשך, שאל הנאשם את המתלוננת האם היא מעוניינת כי יעזוב וזו השיבה לו בחיוב. בעוד המתלוננת עומדת במטבח, הגיח הנאשם מאחוריה, הרים אותה על כתפיו הכניס אותה אל חדרה והשכיב אותה על המיטה זאת למרות התנגדותה. בתגובה למתואר ובניסיון למנוע מהנאשם להתקרב אליה, בעטה המתלוננת בנאשם והדפה אותו. בשלב זה יצא הנאשם מחדרה, גידף את המתלוננת ועזב את הדירה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים כתב עו"ד שדה: "מסוכנותו הרבה של המשיב, נשקפת ונלמדת ממעשיו המתוארים, מהתנהלותו האגרסיבית והכוחנית כלפי המתלוננת וזו מתחדדת, בין היתר, נוכח העובדה כי את עבירות המין הכעורות, ביצע המשיב בעודו מפר הוראת בידוד אשר ניתנה כדין על ידי משרד הבריאות."


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem