כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בעיקבות החשיפה נפתחה חקירה

נפתחה חקירה בעיקבות התוקף מאגרובנק

בעיקבות חשיפת goitem אודות התוקף מאגרובנק נפתחה חקירת משטרה.

ממשטרת מרחב איילון נמסר :במהלך סוף השבוע הוגשה תלונה במשטרה ונפתחה חקירה אשר עודנה בראשיתה ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה.

בנוסף המשטרה ממליצה בהתרחש עבירות יש לדווח עליהן למוקד 100 של משטרת ישראל במהירות וככל שניתן בזמן אמת. דיווח מהיר למשטרה מאפשר ביצוע של מגוון מבצעיות וחקירתיות לשם תפיסת העבריינים.

בעיקבות החשיפה הגיעו למערכת עדויות רבות המעידות על דפוס קבוע של התוקף והצלחנו להרכיב כמה סימנים מזהים שכל הנתקפות הצביעו עליו.

ראשית הבחור גובהו כמטר שבעים הוא די בריא ,שערו ג״ינגי אסוף ,צבע עורו לבן מעט שזוף,עיניו בהירות ולרוב נודף ממנו ריח סיגריות חריף ויש לו מבטא ערבי בערך בגיל 30.את התאור נתנו כאן כדי שבנות שנתקלות בתאור דומה ומבחינות בהתנהגות חשודה אנא התקשרו מייד למוקד 100 .עוד נודע לנו שדפוס הפעולה שלו די דומה לרוב לאחר מעקב אחר הנערה הוא מבקש לעשות צילום סלפי ולאחר שהבחורה לא נענית הוא תוקף אותה.


לראשונה אנו חושפים חלק מהעדויות שהובאו בפנינו כאשר נודע לנו שההטרדה הראשונה החלה לפני ארבע חודשים והתיק נסגר,האם העידה בפנינו שביתה ירדה עם הכלב ליד גינת אביב שלפתע נצמד אליה בחור שביקש להצטלם איתה צילום סלפי היא כמובן סרבה ומיהרה לביתה כאשר הבחור דולק אחריה תופס אותה מאחור ומנסה לנשקה בכוח,הנערה הצליחה להשתחרר ברחה ושהגיעה לביתה התלוננה עם אימה למשטרה התיק נסגר והנערה נכנסה לדיכאון ומאז היא בטיפולים פסיכולוגים.

העדות השניה שוב של נערה בגיל 14 וכך הם מתארת"לא בטוחה איך קוראים לו אבל אזהה אותו בקלות
הוא גר בבניין שבבניה מולנו, מסתכל לנו לתוך החלון כל היום ומחייך וקורץ, פעם בא לבקש מאיתנו סיגריה ואז התחיל לגעת בי
פעם עובד (לא בטוחה אם הוא) ניגש לילדה כשהלכה עם הכלבה והתחיל לשאול על הכלבה בת כמה היא ועוד שאלות סרק ואז התחיל ללטף לה את היד. היא היתה בת 11 כשזה קרה.

דברנו עם הקבלן כי הבנו שהמשטרה לא תעשה כלום, הם התחייבו שיפסיק לקרות ויטופל ובאמת כמה זמן היה שקט אבל התחלנו לראות אותו שוב והוא חזר להסתכל לנו לתוך הסלון מהמרפסת איפה שבונים ולקרוץ איננו יודעים מה לעשות בעיקבות הכתבה הגשנו תלונה למשטרה

העדות השלישית שוב מדברת על דפוס דומה נערה הולכת עם הכלב ליד מגדלי קראוזה ניגש הבחור לדבר איתה ומשלא נענה מכיוון שדיבר במבטא ערבי הוא נגע לה בישבן בחוזקה הנערה מיהרה להימלט לביתה ובעיקבות הכתבה גם היא הגישה תלונה.

העדות הרביעית שהביאה לחשיפת הפרשה מדברת על שתי ארועים כאשר האירוע הראשון התרחש ביום שישי בערב ברחוב חנה סנש.
האירוע השני- במוצאי השבת לאחר חצות, בגינת מגדל המים.
האם מתארת לנו שהתוקף מתקרב אל הבנות הצעירות בזמן טיול עם הכלב, מלטף את הכלב ואז תוקף אותן, במקרה השני- מתקרב ושואל אם יש להן סיגריה ואז תוקף.

כאמור שוחחנו עם משטרת ישראל ונפתחה חקירה אנא בכל תקיפה או חשד לתקיפה או אם זיהיתם אותו לפי המקרים והפרופיל שנתנו אנא התקשרו למוקד 100 או פנו למערכת ואלי כדי שהנושא יטופל.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem