כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בעקבות פוסט נעצר תושב חולון

הנהג נעצר ורכב הפורשה שלו הוחרם

תושב חולון בעל פורשה, נעצר ורכבו הוחרם בעקבות פוסט בפייסבוק.

הכל החל באדם שפגע ברכב הפורשה של חברו, וביקש להודות לו. מדוע? משום שלמרות שפגע ברכבו, ולמרות שציפה לכעס ולעלבונות, בסופו של דבר החליף איתו החבר הנפגע טלפונים ואף שילם מכספו על תיקון הפגיעה.

בפוסט נכתב: היה זה יום שישי בבוקר, בזמן שיצאתי מהרכב בתחנת דלק פז צומת חולון שמעתי בום.

תמיד מצבים כאלו יוצרים חוסר נעימות אך במקום לקבל צעקות אותו חבר לקח את הטלפון שלי וכתב בצאת השבת 'הכל בסדר. שני גרוש תיקון עלי. אתה תקנה לילדים שלך מתנות כפיצוי. שבת שלום.'

לרוע מזלו של הבחור, למרות שעשה מצווה גדולה, ניטרו את האדם שבפוסט וגילו שהוא עבריין תנועה סידרתי.


לחשוד ישנן 80 עברות תנועה ורשיון הנהיגה שלו אינו בתוקף משנת 1989. החשוד נתפס נוהג בעיר חולון לאחר שהוא אמור להיות במעצר בית בתיק אחר שמתנהל נגדו.

במשטרת ישראל מנטרים פוסטים ברשתות החברתיות, ופוסט זה נוטר אף הוא. כך הבינו במשטרה שבעל הפורשה לא נמצא בביתו ונוהג ללא היתר ורשיון בתוקף.
משהבחינו בכך, היחידה המרכזית באגף התנועה ביצעו את המעצר שלו, ובית המשפט החליט לבטל את מעצר הבית שלו ולהכניסו למעצר, גם רכב הפורשה שלו הוחרם.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem