כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בצל הקורונה פותחים שנת לימודים חדשה ובריאה

כך נפתחה שנת הלימודים בבת ים

בצל הקורונה פותחים שנת לימודים חדשה ובריאה:

ראש העיר, צביקה ברוט, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, מנכ"לית העירייה, יודפת אפק- ערכו סיור ברחבי מוסדות החינוך בעיר

היום נפתחה שנת הלימודים תשפ"ב בבת ים, עם כ- 22,500 תלמידים נרגשים שהחלו את שנת הלימודים תשפ"ב. ע"פ החלוקה הבאה של תמונת מצב עירונית: 3600 ילדים בגני הילדים, 7500 תלמידים בבתי הספר היסודיים, כ- 3800 בחטיבות הביניים, כ-3800 תיכונים ועוד כ- 3500 תלמידים מהזרם המוכר שאינו רשמי (חרדי).

יותר מ 3,800 מהם החלו את שנת הלימודים הראשונה בכיתות הגן של העירייה ויותר מ-1,500 תלמידים עלו לכיתה א'.

ראש העיר, צביקה ברוט, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, מנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי, וראש מנהל החינוך, נופר קפון יחד עם נציג וועד ההורים ונציגת הסתדרות המורים ערכו סיור ברחבי מוסדות החינוך בעיר בפתיחת שנת הלימודים שנפתחה כסדרה.


ראש העיר צביקה ברוט, והנהלת העיר והעירייה, פתחו הבוקר (ד’ 1/9/21) את יום הלימודים הראשון של שנת הלימודים תשפ”ב בהערכת מצב במשל"ט הקורונה ובתדרוך עם מפקד מחוז ת"א ניצב עמי אשד, ולאחר מכן המשיך ראש העיר לבקר בבתי הספר והגנים העירוניים בהם: בית ספר יגאל אלון, מתחם גני הילדים אפיק ולב הים, תיכון אורט רמת יוסף, בית הספר לחינוך מיוחד יעד ובית הספר ממ"ד עקיבא.

ראש העיר הודה לאנשי אגף החינוך, מנהלי בתי הספר וכל צוותיהם על העבודה המאומצת אותה עשו במהלך כל הקיץ ובשנה החולפת על מנת לאפשר את פתיחת שנת הלימודים גם במציאות הקשה כמוה לא הכרנו מעולם.

על מנת להבטיח ששנת הלימודים תחל ברגל ימין ובצורה נעימה ובטוחה לתלמידי העיר, עיריית בת ים ביצעה בחודשי הקיץ עבודות שיפוץ, חידוש ושדרוג של מוסדות החינוך בעיר בהשקעה של 20 מיליון ₪ המושקעים בשיפור איכות החיים של תלמידי העיר ב-54 מוסדות חינוך שונים בעיר. זאת במקביל לפתיחת חמישה גני ילדים חדשים, ששניים מתוכם מיועדים לחינוך החרדי-ממלכתי. כל המבנים החדשים טופלו בצורה יסודית וקפדנית לצד שמירה על נהלי הבטיחות הדרושים. ראש העיר הודה ראש העיר למנכל"ית העירייה ולמ"מ ראש העיר אלי יריב על הובלת פרויקט השיפוצים הגדול והנרחב יחד עם עמית בן שחר, סגן מנהל חטיבת פיתוח ותשתיות, שלומי נוי, סגן מהנדסת העיר ומנהלי אגף תחזוקה והמשק: אבי שמחה, ארז שרעבי וגיל שאול –שהביאו לתוצאות מרשימות עבור ילדי העיר.

ראש העיר ברוט אמר בסיור: ״אנו פותחים הבוקר את שנת הלימודים בהתרגשות רבה וכסדרה- בכפוף להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ בכדי לדאוג ששנת הלימודים תערך בכיתות ולא מרחוק בעבור הילדים שלנו. האחריות נמצאת אצל כולנו – שומרים על ההנחיות ויוצאים להתחסן.״

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem