כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בקרוב השבתה ברשת קהילה ופנאי

יו"ר ועד העובדים התפטרה

המשבר בתוך רשת קהילה ופנאי מחריף

במכתב שהוציא ועד העובדים לעובדי הרשת נכתב: לצערנו לא כל העובדים חזרו וחלקם הושארו בחל"ת ללא כל סיבה נראית לעין.
ההנהלה משתמשת בתירוץ הלאומי: "קורונה".
סופרים את הימים להחזרת כל העובדים ובתוכם חברי הועד.
במידה ולא יוחזרו העובדים שבחל"ת לעבודה במשרה כפי שהיו ובפרט חברי הועד שלא הוחזרו,
נראה שבמתכוון, ננקוב בתאריך להשבתת הרשת.

בתוך כך יו"ר ועד העובדים ליזי אשכנזי פרשה מרשת קהילה ופנאי וכך כתבה לעובדי רשת קהילה ופנאי:

מעל לחמישה חודשים אנחנו בחרדה תעסוקתית ממתינים לכיוון ולבהירות לגבי גורלו של הארגון שלנו. גם אני כמוכם נמצאת בביתי בחל"ת וזר לא יבין זאת…
קושי כלכלי משפחתי ואישי לצד חשבון נפש ואתגרים לא פשוטים… אבל השבר הגדול היה כשהבנתי שאני היו"ר היחידה בארץ במקום עבודה מאורגן שלא הוחזרה לתפקידה הכל כך מרכזי וכל כך חשוב ברשת ואיתי גם חברי הועד האחרים.
בחודש יולי כשעצרה ההנהלה את החזרת העובדים לארגון, התחלתי כמו רבים מכם לחפש לי מקום עבודה שמתייחס לעובדיו באופן ראוי ומתגמל ולשמחתי קיבלתי תשובה חיובית לאחד התפקידים שכה רציתי.
אני מעבירה את השרביט למי ששימשה ממלאת מקומי בועד חברתי דינה מטרסו, מאחלת לה הצלחה רבה במאבק הצודק של כולנו ומקווה שהנהלת רשת קהילה ופנאי תשכיל ותשנה את פניה ותראה בעובדיה פתרון ולא בעיה.

מרשת קהילה ופנאי נמסר:


רשת קהילה ופנאי הנה עמותה ללא כוונת רווחה אשר כשאר הארגונים החברתיים בתקופה זו, מתמודדת עם מציאות חדשה שנכפתה עליה בעקבות משבר הקורונה ואשר הביאה להפסדים כספיים כבדים ולהתמודדות עם אתגרים קשים ומורכבים. עם זאת, הרשת אינה נאבקת בעובדיה אלא עובדת ללא הרף למציאת פתרונות על מנת להחזיר כמה שיותר עובדים למעגל העבודה מתוך הבנה שעובדי הרשת הם המשאב הגדול והחשוב ביותר שלה.

לליזי, כמו לעובדים נוספים, הוצע לחזור לעבודה החל מה 1.9 והיא הביעה את הסכמתה לשוב לעבודה אך שבוע לאחר מכן הודיעה כי היא עוזבת את הרשת ואנו מכבדים את החלטתה.

יש לציין כי לעוד עובדים וחברי הוועד הוצע לחזור לעבודתם, בהתאם להיקף הפעילות הנדרש בימים אלה, אך הם סירבו. בנוסף, מספר גדול של עובדים, שאנו משוועים לחזרתם לעבודה על מנת לפתוח את שנת הפעילות כסדרה, מעדיפים להישאר בחל"ת ולקבל את כספי הביטוח הלאומי.

אנו מודים לליזי על תרומתה לרשת ומאחלים לה בהצלחה בהמשך דרכה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem