כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בשורה טובה לנוסעות והנוסעים באוטובוסים

אוטובוס דו-קומתי נגיש ראשון יחל לפעול בקו שבין ראשון לציון לתל אביב

משרד התחבורה הודיע כי החל מהיום(חמישי) אוטובוס דו-קומתי נגיש ראשון יחל לפעול בקו שבין ראשון לציון לתל אביב במסגרת המהפכה בתחבורה הציבורית בישראל.

מדובר באוטובוס הבינעירוני הראשון בישראל המותאם לאנשים עם מוגבלות וכולל 73 מקומות ישיבה

חברת אגד תפעיל מהיום (יום חמישי) אוטובוס דו-קומתי ראשון מסוגו (דגם MAN) בין ראשון לציון לתל אביב בקו 190, זאת במסגרת ניסוי (פיילוט) שמשרד התחבורה עורך במטרה לשפר את השירות לנוסעות ולנוסעים בתחבורה הציבורית ולהגביר את הנגישות.

במהלך השבועיים הקרובים ישולבו בקו שלושה אוטובוסים דו-קומתיים נוספים שיפעלו לאחר מכן גם בקווים אחרים.

האוטובוס הדו-קומתי שיפעל ממחר יהיה האוטובוס הבינעירוני הראשון בישראל המונגש לאנשים עם מוגבלות. בקומה הראשונה של האוטובוס הותקנה עמדה מיוחדת לעגלת נכים ורמפה המאפשרת עליה קלה ונוחה לאנשים עם מוגבלות.


במסגרת הפיילוט המשותף למשרד התחבורה ולחברת אגד, תיבחן מידת ההתאמה של דגם האוטובוס לתנאי האקלים הישראליים ולתוואי השטח המקומיים, כמו כן תבחן מהירות נסיעת האוטובוס, זמני העלייה והירידה ממנו, שימוש בקומה העליונה ועוד.

שרת התחבורה ובטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: ההתעקשות שלנו על תקציב לשיפור הנגישות בתחבורה הציבורית הובילה להישג מדהים – 96 מיליון ₪ שיושקעו בציבור שצריך לקבל את מיטב המשאבים על מנת להתנייד בצורה טובה ונוחה, בכל מצב תפקודי שהוא. הפיילוט המשותף הזה הוא עוד תחנה בדרך להפיכת התחבורה הציבורית לשוויונית יותר, תחבורה לכולם ולכולן.

משרד התחבורה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem