כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בשורה לקראת הקיץ: חוף הסאנסט יעבור שדרוג משמעותי ויהפוך לחוף מוכרז ומאושר לרחצה!

צפו בהדמיות של החוף המשודרג

בשורה לקראת הקיץ: חוף הסאנסט יעבור שדרוג משמעותי ויהפוך לחוף מוכרז ומאושר לרחצה!

עיריית בת-ים קיבלה את כל האישורים, ובהנחיית ראש העיר כבר בעונת הרחצה הקרובה תשיק חוף רחצה מוכרז בחוף הסאנסט!

בשבועות הקרובים תתחיל עיריית בת ים עבודות לפיתוח ושדרוג אזור חוף ומתחם הסאנסט כדי ופתיחתו לראשונה לרחצה.

השיפוץ הנרחב יכלול פיתוח של הטיילת על ידי הקמת שבילים, שירותים חוף מתקדמים, מדרגות וגינון. בחוף יוצבו פרגולות עץ דקורטיביות ויוקמו מתקני ומשחקי נופגש וספורט: מגרשי כדור עף- חופים מוסדרים ומגרשי כדורגל-חופים מוסדרים.

לנוחות המתרחצים יוקמו שירותים ומלתחות חדשות ומאובזרות מתקנים לאיחסון ומקום להשכרת מיוד לפעילות נופש וחוף. באזור יוקם גם מתחם מסעדות, מזנונים ובתי קפה להנאת התושבים.


מדובר בחלק מהמהלך שמובילה הנהלת העיר, בראשות ראש בעיר צביקה ברוט, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חוף הים ירון לוי, ומנכ״לית העיריה יודפת אפק-ארזי לשיפוץ ושדרוג רצועת החוף, והתאמתה גם לתושבים וגם לתיירים שיגיעו עם פתיחת החלטנו

החדשים בעתיד הקרוב.

בנוסף, כחלק מהמהלך של עיריית בת ים להנגשת כלל החופים בעיר, יונגש גם החוף החדש לאנשים בעלי מוגבלויות ויאפשר רחצה מהנה ובטוחה לכלל התושבים.

עם סיום העבודות, התושבים ייהנו מחוף ברמה הגבוהה ביותר עם מתקני החוף מהמתקדמים.

במהלך העבודות יתכנו חסימות זמניות בסביבת העבודה, בטיילת, ובכבישים לצורך שינוע ציוד כבד ובחוף לצורך שמירה על בטיחות התושבים. כמו כן, ייתכנו סגירות של מקטעים בחוף הים לצורך בטיחות התושבים.

פתיחת החוף לרחצה והפיכתו מחוף אסור ומסוכן לרחצה לחוף מוכרז ישנה את פני האזור כולו יחד עם סיום העבודות במלון הצמוד אשר יארח תיירים מכל העולם.

ראש העיר צביקה ברוט:" בשורה ענקית לתושבי העיר ולבעלי העסקים באזור, עם פתיחת עונת הרחצה חוף הסאנסט שהינו מהחופים היפים יותר בארץ, יפתח לרחצה בטוחה ומהנה! יחד עם פתיחתו יעבור שדרוג משמעותי הכולל הקמת מתקני חוף מהמתקדמים בארץ, לצד מתחמי ספורט ופנאי לטובת כלל התושבים.  מהלך זה מצטרף לפיתוח חסר התקדים שעוברת העיר, בקיץ הקרוב זוכים תושבי העיר בעוד חוף לרחצה שיתרום רבות גם לתיירות."

הדמיות: סטיו אדריכלים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem