כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בשורה לתלמידי ז'-ט'

יוזמה חולונית

תלמידי ז'-ט' בחולון ייפגשו עם המחנכים בשטחים פתוחים
ראש העיר מוטי ששון: "הילדים הגדולים יותר ובני הנוער, שממשיכים בשלב זה בלמידה מרחוק, זקוקים לאינטראקציות חברתיות ולתמיכה רגשית מחוץ למסכים ואסור לנו להתעלם מצרכיהם"
 יוזמה חולונית: בהמשך להחלטת עיריית חולון לקיים לתלמידי ה'-ו' מפגשים חברתיים–רגשיים-הפגתיים עם המורים וצוותי החינוך, הוחלט במינהל החינוך להרחיב את הפעילות ולקיים מפגשים דומים גם לתלמידי ז'-ט' הלומדים בחטיבות הביניים. המפגשים יתקיימו פעמיים בשבוע בקבוצות של עד 15 תלמידים במרחבים הפתוחים, בכל פעם למשך כשעה וחצי.  מפגשים אלה יהוו חלק ממערך הלמידה שממשיך להתקיים בשלב זה מרחוק.  
 
ראש העיר מוטי ששון: "אני שמח על חזרת ילדי א'-ד' לבתי הספר ואולם גם הילדים ובני הנוער הגדולים יותר זקוקים לאינטראקציות החברתיות ולתמיכה רגשית מחוץ למסכים ואסור לנו להתעלם מצרכיהם. לפיכך יזמנו את המהלך שיאפשר להם להיפגש עם הצוותים החינוכיים ועם חבריהם לכיתה פעמיים בשבוע לפעילות שתועיל להם ותתמוך בלימודיהם".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem