כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בשורות טובות מגן הילדים "דני גיבור"

בשורות טובות מגן הילדים "דני גיבור"

מקרה הסייעת שנדבקה בקורונה- בדיקות כל הילדים וצוותי החינוך חזרו שליליות

בשורות טובות מגן הילדים "דני גיבור" שבו עבדה סייעת שאובחנה כנושאת נגיף הקורונה. הבדיקות של כל הילדים וצוותי החינוך חזרו מהמעבדה ונמצאו שליליות.

כזכור, העירייה קיימה את הבדיקות אתמול, שעות בודדות לאחר שנודע על מקרה הסייעת. הדבר נעשה על מנת למנוע את פיזור הילדים ובכך לצמצם עד כמה שניתן את התפשטות הנגיף. עתה כאמור התברר כי אין כל חשש כזה.

הבוקר קיים ראש העירייה, רז קינסטליך שיחת זום עם הורי ילדי גן "דני גיבור" כדי לעדכן באופן הטיפול במקרה ומתן מענה לשאלות.

בשיחה השתתפו גם סגנית ראש העירייה, עו"ד ליאל אבן זהר המחזיקה בתיק החינוך, מנהל השירות הווטרינרי- ד"ר יהונתן אבן זהר שנמצא בקשר ישיר עם משרד הבריאות, מנהלת אגף קדם יסודי- ורד אבינל, מפקחת משרד החינוך- תרצה שלום ומנהלת אגף השירות הפסיכולוגי בעירייה, ליאורה גשרי.


ראש העירייה עדכן את ההורים בצעדים שבהם נקטה העירייה לרבות בדיקות לילדי הגן השכן וחיטוי שני הגנים. בשיחה השתתפה גם אחות אפידמיולוגית ממשרד הבריאות שענתה להורים בנושאים מקצועיים.

ההורים ביקשו להביע את הערכתם להתנהלות המהירה של העירייה ובכלל זה קיום מהיר של הבדיקות, חיטוי הגן ועדכון שוטף בהתנהלות. ראש העירייה אמר בשיחה כי האמון של ההורים במערכת תרם לטיפול מהיר במקרה "מה שהוביל אותנו לאורך כל הדרך היא שקיפות מולכם" אמר קינסטליך להורים.
אחת האמהות אמרה: "נתנו לנו מעטפת של חום ואהבה. לא היינו צריכים לרוץ לבדיקות. היה שיתוף פעולה מעולה של העירייה".
מנהלת השירות הפסיכולוגי, ליאורה גישרי, עדכנה כי העירייה פתחה קו חם להורים ולילדים החל מיום ראשון הקרוב. כמו כן הזמינה את ההורים ליצור עמה קשר על מנת לתת מענה פרטני לכל הורה שיבחר.

יש לציין כי עם החלטת הממשלה לחזרה לשגרה במערכת החינוך, הנחת העבודה בעיריית ראשון לציון הייתה שתהיה התפרצות באחד ממוסדות החינוך. לכן הוכנה תוכנית עבודה מבעוד מועד שמטרתה לתת מענה מיידי כדי לבודד את כל שמי בא במגע עם איש החינוך שנדבק ולצמצם את הסיכויים להתפשטות הנגיף.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem