כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בשל הקורונה לא יחלקו תעודות

בית ספר תיכון בעיר חולון לא יחלק תעודות ויעבור ללמידה בזום בשל הקורונה

בבית הספר תיכון אורט חולון לא יחלקו תעודות ויעבור ללמידה בזום בשל הקורונה

אתמול נשלחה הודעה לשיכבת יא בבית הספר בזו הלשון :אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה, נגיף הקורונה קיים למרות שאנחנו עושים כל מה שנדרש ברמה הבית ספרית על מנת להתגונן ולשמור על כולם.

בימים האחרונים, חלק מהתלמידים וההורים מביעים חשש להגיע לבית הספר, ולצערנו ישנם הורים שקיבלו תוצאה חיובית. עד כה, אף תלמיד לא נדבק ונקווה שגם לא יקרה הדבר. אנחנו גם יודעים על תלמדים שנאלצים כרגע להיות בבידוד ואנו רוצים לתת מענה לכולם.

כיוון שאנחנו מאוד מודעים לנושא, ורוצים לשמור על שגרה, החלטנו לנקוט בצעד הבא על מנת שלא להזיק ללמידה ולהיבחנות בזמן הבגרויות:
מחר, יום חמישי, 18/6, שיעורי המתמטיקה יתקיימו בzoom, בין השעות 08:00-10:00. את חלוקת התעודות נדחה למועד אחר (גם לנו המחנכים זו החלטה לא פשוטה כיוון שחיכינו לרגע הזה והתכוננו רבות לו).

בנוסף, בחינת המתכונת במקצוע היסטוריה לכל תלמידי השכבה, תתקיים ביום ראשון. התלמידים יקבלו קישור למבחן שייעשה בטווח שעות שנפרסם.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem