כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בתום הערכת מצב מיוחדת במשטרה, הוחלט כי אירוע דריסת המתנדבים ייחקר במישור הפלילי ע"י היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה, כאשר רמת החשד הועלתה לרצח

סיכום כל הדיווחים בצרוף כל הסרטונים מזירת התאונה

כל הפרטים בנוגע לארוע הדריסה בראשון לציון.

משטרת ישראל יצאה בהודעה בשעה האחרונה שבתום הערכת מצב מיוחדת במשטרה, הוחלט כי אירוע דריסת המתנדבים ייחקר במישור הפלילי על ידי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה, כאשר רמת החשד הועלתה לרצח.

בוחני התנועה במחוז מרכז פתחו הבוקר בחקירה מואצת של האירוע הטרגי בו נדרס למוות מתנדב המשטרה במתנ"א ונפגעו שני מתנדבים נוספים שהיו בתפקיד, על ידי מספר חשודים שפרצו את מחסום בידוק השכרות, עפ"י החשד בניסיון להימלט מהמשטרה .

בתוך כך, המשטרה עצרה חמישה תושבי רהט בחשד למעורבות באירוע, לצד איסוף ממצאים רבים בזירה וסביבותיה, בדגש על ממצאים פורנזיים, אמצעי תיעוד ועדויות בשטח.

כאמור, בהתאם לממצאי החקירה עד כה, קבעה המשטרה כי האירוע ייחקר במישור הפלילי ותנהל את החקירה היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה, יחד עם בוחני מחוז מרכז, כאשר בתום בחינה מקצועית נקבע כי רמת החשד בחקירה תועלה ל חשד לרצח.


החשודים יובאו הערב לדיון בבית משפט השלום ראשלציון בבקשה להאריך את מעצרם.

בשעות הבוקר דיווחנו לכם כאן על ארוע הדריסה בראשון לציון בו נהרג מתנדב במשטרת ישראל.

המשטרה עצרה הבוֹּקר סמוך לצומת בית דגן, 4 תושבי רהט בחשד לדריסה למוות של מתנדב משטֹרה במשטרת התנועה ופציעתם של שלושה מתנדבים נוספים, בעת שהחשודים פּרצו על פי החשד מחסום בידוק שכרות, תוך המלטות מזירת תאונת דרכים אחרת בראשון לצין.

שוטרי תחנת ראשון לציון הבחינו לפנות בוקּר ברכב חשוד הפוגע במונית בעיר ונמלט מהזירה לכיוון צומת בית דגן, כאשר בהגיעם אל מחסום בידוק שכרות בכביש 412, דרסו 4 מתנדבי משטרת התנועה שפעלו במקום.

על פי גורמי רפואה, כתוצאה מדריסת המתנדבים, נקבע מותו של מתנדב אחד ושלושה נוספים נפגעו באורח קשה וקל, שפונו אל המרכז הרפואי אסף הרופא.

כאמוּר, המשטרה עצרה את 4 החשודים, תושבי רהט ובהמשך יובאו לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.

בוחני התנועה של מחוז מרכז חוקרים את נסיבות האיּרוע במטרה למצות את מלוא חומרת הדין עם המעורבים.

ממד"א נמסר שהתקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על מספר הולכי רגל שנפגעו מרכב בכביש 412, ברחוב דרך המכבים בראשון לציון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 50 ומפנים לבי"ח שמיר-אסף הרופא 3 פצועים במצב קל, מהם 2 הולכי רגל ונוסע מהרכב.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א שלמה לוי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. במקום הייתה המולה רבה. אחד מהפצועים שהיה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד שכב סמוך לעצים מעבר לגדר ההפרדה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. 3 פצועים נוספים באורח קל, בהם 2 הולכי רגל ונוסע מהרכב שהיה מעורב בתאונה טופלו במקום ופונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים שמיר הסמוך כשמצבם יציב."

לאחר מספר שעות הותר לפרסום שמו של מתנדב המשטרה שנהרג בתאונה בראשון לציון.

הותר לפרסום :משטרת ישראל ואגף התנועה מודיעים בצער רב, על נפילתו של המתנדב רס"ר עמיחי כרמלי ז"ל, בן 46, במהלך פעילות משטרתית מבצעית בכביש 412 הסמוך לבית דגן.
עמיחי ז"ל שירת כמתנדב באגף התנועה ביחידת ימת"א שפלה למעלה מ- 15 שנים.

עמיחי ז"ל, תושב העיר ראשון לציון, הותיר אחריו אשה, שני ילדים, אב, ושני אחים.

ראש אגף התנועה ניצב יהודה בן עטר:
"מדובר באירוע חמור מאוד שבמהלכו נפל רס"ר עמיחי כרמלי ז"ל על המשמר בהגנה על משתמשי הדרך. עמיחי ז"ל היה חלק ממתנדבי אגף התנועה אשר נמצאים בחזית העשיה בשמירה על כלל הציבור בכבישי ישראל.

עמיחי ז"ל היה מתנדב שתרם למעלה מ- 15 שנה באגף התנועה, מקצועי, אמיץ, מלח הארץ ואני שולח את תנחומי למשפחה".

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי מתייחס לאירוע הקשה בו נהרג מתנדב המשטרה רס"ר עמיחי כרמלי ז"ל מראשון לציון, ונפצעו שני מתנדבים נוספים במחסום משטרתית לבדיקת שכרות.

"משטרת ישראל מבכה את מותו של מתנדב ותיק, חדור מוטיבציה, מקצועי ומסור, נכדו של רפ"ק משה כרמלי ז"ל, קצין משטרה שנפל בערב יום כיפור בשנת 1973 כשרימון הושלך לעברו ברחובה הראשי של עזה.

רס"ר עמיחי כרמלי ז"ל התנדב למעלה מ- 15 שנה באגף התנועה של משטרת ישראל, לרוב בפעילות אכיפה מצילת חיים בלילה שבין יום שישי לשבת כשבני הנוער יוצאים לבלות ושבים לביתם. עמיחי הציל שבוע אחר שבוע את חייהם של רבים הודות לפעילות המשטרתית ולאכיפה מצילת החיים שביצע בכבישים, והבוקר הוא נהרג כשרכב שניסה לפרוץ מחסום משטרתי, פגע בו וביתר חבריו, שני מתנדבים שהיו לצידו ונפצעו באורח קל.

עמיחי ז"ל שהתנדב שבוע אחר שבוע, במשך 15 שנה הוא דוגמא ומופת לתרומה לקהילה, למסירות ולאחריות דרך שירות משמעותי באגף התנועה של המשטרה.

המשמרת הזו, בלילה שבין שישי לשבת אשר ידועה במורכבותה לא הרתיעה אותו והוא הקפיד דווקא בה לבוא להתנדב מתוך רוח השליחות והאמונה שבפעילותו הוא מציל את חייהם של נערים ונערות ששבים מהבילוי חזרה לביתם ולהוריהם.

מערך המתנדבים המפואר של משטרת ישראל פועל בחזית המאבק בפשיעה, בתאונות הדרכים בשמירה על החוק והסדר, ובכל משימות המשטרה והיום איבדנו את אחד המתנדבים הטובים והמובחרים שלנו.

עמיחי וסבו משה, הם גיבורים שנפלו על משמרת ארצם ואזרחי מדינת ישראל בפעילות מבצעית, האחד כקצין משטרה והשני כמתנדב במשטרה, ובשעה קשה זו אנו נמצאים לצידה של משפחת כרמלי, אביו יצחק, אישתו קרן, שני ילדיו, יובל בת ה- 19 ושגיא בן ה- 16, ושני אחיו, עמית וערן, אנו תומכים, מסייעים ומלווים אותם מעתה ועד עולם.

אנו עדין חוקרים את נסיבות האירוע אך עולה שמדובר באירוע חמור שהחל בתאונת פגע וברח, המשיך באי ציות לשוטרים והסתיים בניסיון בריחה ופריצת מחסום משטרתי שהביאו לפגיעה בעמיחי ז"ל ולפציעת שני מתנדבים. אני מתחייב שהמשטרה תעשה הכל בכדי למצות את הדין עם העבריינים שצריכים להיענש בחומרה".

יהי זכרו ברוך".

בהמשך לתאונה בוחני התנועה במחוז מרכז החלו לנהל חקירה מואצת בחשד לדריסת המתנדבים הבוקר סמוך לבית דגן ובהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, תבקש הערב את הארכת מעצרם של המעורבים

בוחני התנועה של משטרת ישראל במחוז מרכז, עצרו עד כה במסגרת חקירת אירוע הדריסה הקשה של מתנדבי התנועה, 5 חשודים – תושבי רהט בחשד למעורבות.

עפ"י החשד, במהלך ניסיון המלטות מזירת תאונת דרכים בראשל"צ, פרצו החשודים מחסום משטרתי שהוקם בכביש 412 במסגרת אכיפה ובדיקת נהיגה בשכרות, ודרסו למוות מתנדב משטרה במתנ"א ופצעו שני מתנדבי משטרה נוספים, שפונו לקבלת טיפול במרכז הרפואי אסף הרופא.

בתוך כך, שוטרי מתנ"א ותחנת ראשל"צ עצרו את החשודים בתום מרדף רגלי ליד מקום האירוע, כאשר חשוד חמישי נעצר בהגיעו למרכז הרפואי .

בהתאם לצורכי החקירה וחומרת העבירות, בכוונת המשטרה להביא את החשודים במוצ"ש לדיון בבימ"ש השלום ראשל"צ, בבקשה להאריך את מעצרם.

מצ"ב תיעוד הזירה + סינק קצין את"ן מחוז מרכז- סנ"צ משה כהן

קרדיט:משטרת ישראל,מד"א

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem