כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בתי הספר נסגרו בגלל ההדבקה

לאחר ההנחייה לסגור את קציר בחולון גם בבת ים נסגרו בתי ספר

ראש עירית בת-ים צביקה ברוט החליט לסגור שני תיכוניים בעיר, בהם התגלו שלושה חולי קורונה.
ההחלטה באה בהתייעצות עם משרד החינוך, לאחר שבתיכון שזר בעיר התגלתה תלמידה חולה אחת (בשבוע שעבר) ובתיכון מלטון התגלו שתי תלמידות חולות (אחת בשבוע שעבר ושנייה אתמול).
בתחילת השבוע, לאחר שהתגלו שני מקרים, החליטה העיריה להמשיך ולהפעיל את שני התיכוניים תוך בידוד חלק מהתלמידים והמורים, אך לאחר גילוי המקרה השלישי אתמול הוחלט לסגור אותם עד לתום ביצוע בדיקות לכל המבודדים.

כזכור גם בחולון דווח אתמול על ידי לגימנסיה קציר על הימצאות תלמיד, חולה קורונה מאומת שני בבית הספר, הלומד באותה הכיתה עם התלמיד המאומת הראשון. חשוב לציין, כי החולה נמצא בבידוד מאז פרסום המידע על חולה הקורונה המאומת הראשון בבית הספר, בתאריך 30.5.20.

כזכור,  במהלך השבת, 30.5.20, התקבלה הודעה רשמית ממשרד הבריאות על תלמיד שכבת ז' בבית הספר שאובחן כחולה בקורונה. לפיכך, נקבע כי תלמידי ארבע כיתות וחלק ממורי הכיתות התבקשו להיבדק ולהיכנס לבידוד עד תאריך 9.6.20. עד עתה (2.6.20, שעה 12:00), מתוך 12 מורים שנכנסו לבידוד, 8 קיבלו תשובות שליליות ול-4 טרם התקבלו תשובות. 81 תלמידים קיבלו תשובות שליליות ו-64 תלמידים נוספים שנבדקו ממתינים עדיין לתוצאות הבדיקות. ישנם תלמידים ספורים שטרם נבדקו ובית הספר מנהל מעקב צמוד בנושא זה. 

 בעקבות אבחון התלמיד השני, הנחה  ראש העיר מוטי ששון בתיאום עם משרד החינוך, לסגור בשלב זה את בית הספר ולהיערך ללמידה מרחוק.

הנהלת בית הספר מעדכנת באופן שוטף את ההורים ואת התלמידים בהתפתחויות.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem