כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בת-ים: החזרה ללימודים נפתחה כסדרה

בת-ים: החזרה ללימודים נפתחה כסדרה

בת-ים: החזרה ללימודים נפתחה כסדרה
לאחר היערכות ארוכה של אגף החינוך בעירייה, ושל מנהלי בתי הספר, נפתחה הבוקר בשעה שמונה שנת הלימודים מחדש לתלמידי כיתות א׳ עד ג׳.
בעיריה מציינים כי ההתייצבות של הצוותים החינוכיים היתה מלאה, ונרשמו אחוזי הגעה גבוהים של תלמידים מעל הצפוי.
ראש העיר צביקה ברוט סייר משעות הבוקר המוקדמות בבתי הספר השונים ופיקח על החזרה ללימודים: ״אני שמח לראות את שמחת התלמידים לחזור בחזרה לבית הספר, ונערכנו לשם כך ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו צריכים להיערך לחזרה לשגרת קורונה למשך תקופה לא קצרה, שבה עלינו לחזור לעבודה ולמערכת החינוך – תוך שמירה קפדנית על ההנחיות שנועדו לשמור על שלום התלמידים ועל שלום הציבור, ועל כך לא נתפשר כפי שהיה עד כה. אנו גאים באנשי אגף החינוך, במנהלות ומנהלי בתי הספר, ובצוות המורים ואנשי המינהלה הנפלאים שעשו יחד איתנו לילות כימים כדי לאפשר חזרה תקינה, בצורה הדרגתית, ללימודים״.
במקביל נערכים בעירייה לשובם ללימודים של כיתות י״א-י״ב כבר במהלך היומיים הקרובים, וכן מסייעים למוסדות החינוך העצמאיים לעמוד בדרישות משרד הבריאות לפני שקיבלו אישור לשוב ללימודים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem