כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בת ים חוזרת ללימודים

החזרה בהתאם להנחיות


בת ים חוזרת ללימודים: בהתאם להנחיית ראש העיר צביקה ברוט.
תלמידי שכבות א'-ד' יחזרו ביום ראשון הקרוב ללימודים בבתי הספר היסודיים לחמישה ימים על פי מתווה לימודים מורחב מעבר למה שקבעה הממשלה.
העיריה תממן את הרחבת המתווה בעלות של מאות אלפי שקלים, ובנוסף נרכשו ציודים מיוחדים לבתי הספר כמו מדחומים עומדים לכניסות למוסדות.

ראש העיר, צביקה ברוט: "החלטנו על הרחבת מתווה הלימודים מתוך הבנת החשיבות הרבה של חזרת הילדים למסגרות ומתן מענה להורים״

ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט, הורה על הרחבת המתווה החזרה ללימודים שיפעל בעיר החל מיום ראשון. במסגרת המתווה יורחב שבוע הלימודים לתלמידות ותלמידי כיתות א'-ד' ל-5 ימים במקום 4 כפי שקבע משרד החינוך.
החלטת ראש העיר על הרחבת מתווה הלימודים הגיעה בעקבות החלטת הממשלה וקבינט הקורונה, באשר לחזרתם של תלמידות ותלמידי כיתות א'-ב' למסגרות הלימודים לפי מתווה של 4 ימים בשבוע.

השבוע קיים ראש העיר הערכת מצב יחד עם מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי יריב, מנכ״לית העיריה יודפת אפק-ארזי, ראשי אגף החינוך ומשל״ט הקורונה בה סוכם כי העיריה תשקיע מאות אלפי שקלים כדי לממן את המתווה המורחב.

לקראת החזרה ללימודים מתקיים בשבוע זה בעיר מבצע בדיקות נרחב-
בהוראת ראש העיר, צביקה ברוט, העירייה פתחה בבת־ים ארבעה מתחמי בדיקות קורונה בבתי ספר בעיר, למורות וצוותי הוראה והחינוך שיחזרו ללמד בשבוע הבא.
זאת בנוסף לניידת הבדיקות המדגמיות שמסתובבת ברחבי הגנים בשבועיים האחרונים, ובנוסף למתחם הבדיקות החינמי ללא הפניה שנערך באולם הספורט.
ראש העיר צביקה ברוט ביקר במתחם הבדיקות והסביר: "מבצע הבדיקות שנערך בעיר הינו נרחב במטרה להגיע לכל עובדי מערכת החינוך ולהתחיל את הלימודים בשבוע הבא בביטחון הגדול ביותר. בשמירה על בריאות ילדינו"


במסגרת ההיערכות העירונית לחזרה ללימודים, קיימה העירייה מפגש מקדים עם כלל מנהלות ומנהלי בתי הספר היסודיים, בהובלת מנהל אגף החינוך העירוני, אהרון קצב ומפקחות משרד החינוך.

מתווה הלימודים העירוני המורחב יכלול שימוש במרחבים פתוחים ובמבנים עירוניים, על מנת לקיים שגרת לימודים מורחבת ובטוחה, וזאת בין היתר באמצעות גיוס אנשי מקצוע ותומכי הוראה.

ראש העיר, צביקה ברוט: "אני מברך על החלטת הממשלה להחזרתם ללימודים של התלמידים, אך מתווה של ארבעה ימי לימודים לא נותן מענה מלא לא לתלמידים ולא להורים.
לכן, החלטנו להרחיב את המתווה ולאפשר מסגרת לימודים בטוחה, בהתאם להנחיות התו הסגול, במשך 5 ימים לתלמידות ותלמידי כיתות א'-ד' וזאת מתוך הבנת החשיבות הרבה של חזרת הילדים למסגרות החינוכיות. ההיערכות העירונית המוקדמת תאפשר זאת, ואנו כבר נערכים לחזרתם ללימודים גם של תלמידות ותלמידי השכבות הגבוהות יותר, תוך שימוש במרחבים פתוחים ועירוניים".
לגבי הצהרונים מעדכנת עיריית בת ים:

 על פי הנחיית הנהלת העיר הצהרונים יפתחו את פעילותם גם הם החל מיום א'. הצהרונים יפעלו על פי המתווה שקבע משרד החינוך- על פיו הצהרון יהיה עד שלוש קפסולות מאותה שכבת גיל ועד 28 ילדים.
במסגרת המתווה של עירית בת ים, מעבר ליום הלימודים הנוסף, ייפתחו גם שישים מסגרות צהרונים- בתוספת תקציבית של העירייה על מנת לאפשר לכמה שיותר משפחות להינות מהצהרונים.
בימים האחרונים התבצע מבצע בדיקות נרחב בעיר, בו השתתפו גם עובדות הצהרונים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem