כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בת 91 הלכה מיפו לחולון ברגל ונמצאה לפנות בוקר

ראשוני -נעדרת מיפו בת 91 נמצאה בחולון

סוף טוב הכל טוב זויה שנעדרה מאמש נמצאה לפנות בוקר .לפי עדויות שהגיעו אלינו היא נמצאה יושבת בתחנת אוטובוס ברחוב אלופי צה"ל בחולון כאשר כרגע תוהים איך הלכה ברגל בגילה מיפו לחולון?
תחילת התעלומה החלה אתמול בשעות הערב לאחר הסגר נכדתה הפיצה ברשתות החברתיות את ההודעה בה היא מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחר סבתה שלה היא כתבה אתמול בשעה 14 בצהריים סבתא שלי אשכנזי זויה בת 91 הלכה לאיבוד. זה קרה ביפו ליד רחוב בן צבי. תחנת אוטובוס בהיינריך היינה פינת נס לגויים.
אנחנו הגשנו תלונה במשטרה, אנו מחפשים אותה מחפשים אותה ברחובות יפו ובת ים.

קרובי משפחתה שחלקם לא נמצאים בארץ ביקשו את עזרת המשטרה ואזרחים ויצאו לחפש אותה נמצאת
אותה רגלית וברכב.

לאחר מספר שעות של חיפושים נמסר מעוברי אורח כי היא נראתה הולכת ברגל לכיוון בי"ח וולפסון על היינריך היינה. כל החיפושים עברו לאזור הזה ומתנדבים רבים וכוחות הביטחון חיפשו אותה כאשר נכדתה מסרה כי הם מקווים שסבתה תימצא ויודעים שהרבה אנשים עוזרים בחיפוש אחריה ואפילו העלו מסוק לאויר

הבוקר הגיעה הידיעה המשמחת זויה נמצאה לחפי עדויות שהגיעו אלינו יושבת בתחנת אוטובוס בחולון וכעת חזרה לחיק משפחתה וכרגע נותרה התעלומה כיצד הלכה ברגל אישה בת 91 את כל הדרך הארוכה מיפו לחולון.עידכונים אם יהיו נביא בהמשך.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem