כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גאווה חולונית-מגמת התקשורת של גימנסיה קציר מחולון

המגמה זכתה במקום ראשון בפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה 2021

גאים בסרט

מגמת התקשורת של גימנסיה קציר מחולון זכתה במקום ראשון בפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה 2021

הסרט "אין מה להסתיר" של בוגרי מגמת התקשורת בגימנסיה קציר זכה במקום הראשון בתחרות סרטי הנוער בפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה שנערך לאחרונה בסינמטק תל אביב.  בנימוקיהם כתבו השופטים כי מדובר ב"סיפור משפחתי חכם ומורכב מפתיע ודרמטי עם דמויות אותנטיות ונוגעות ללב. אסתטיקה קולנועית ומשחק טבעי ואמין".

הסרט, שנעשה בשנה שעברה בתקופת הקורונה,  זכה במקום הראשון גם ביום התקשורת והקולנוע שקיימה עיריית חולון לא מזמן.

עלילת הסרט מתמקדת בנערה בגיל ההתבגרות, המתמודדת עם זהותה המינית ומנהלת מערכת יחסים עם נערה בת גילה. כל זאת בצל חייה עם אביה , המגדל אותה לבדו לאחר שאשתו עזבה אותו לטובת אישה אחרת. הסרט מגולל בעדינות וברגישות את שאלת היציאה מהארון של הגיבורה תוך התמודדותה עם הסביבה והדילמות של גיל ההתבגרות. 


ברכות לבוגרי המגמה וליוצרי הסרט: סיוון באבא, נועם ארוך, תמיר כבודי ולמורי המגמה: רונן צח ואבנר אזולאי ולרכזת המגמה אביבית ארלובסקי.

בצילום מימין לשמאל – אביבית ארלובסקי – רכזת המגמה; נועם ארוך – צלמת הסרט; רונן צח – מורה לקולנוע; אבנר אזולאי – מורה לצילום ולעריכה.

צילום: גימנסיה קציר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem