כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גאווה חולונית

נגה קלינמן בת ה 5 מחולון,

גאווה חולונית-אחת ממשתתפות הסדרה שהורידה לנו דמעות של אושר על נתינה הייתה נגה קלינמן בת ה 5 מחולון,
אתמול(ראשון)התקיים השידור הראשון בyes דוקו – ערוץ 8 או ב Yes VOD ובקרוב יהיה גם ביוטיוב.
החיים הסודיים של בני ה 4 – תוכנית שנותנת לנו הצצה לצורת החשיבה, האינטרקציה והאתגרים בגילאים הללו במרחב הגן ועד כמה הוא חשוב להתפתחות של הילד לחיות בגן אוהב, מכיל, מאתגר ומגוון על כל סוגיו!
ההורים מספרים:
חוויה מדהימה שגרמה לנו להכיר את הצדדים הנוספים שגידלנו בילדה שלנו, נילי: יש דברים שלא ידעתי שנגה והאחים שלה באמת ספגו מהחינוך שלנו כהורים לילדים, כמה שחשוב לאדם לתרום מעצמנו לזולת ולהתמקד בכלל ולא בפרט מבלי לגרוע מהיחס והבטחון של ילדך בבית ובחוץ.
אתה נותן לו כלים להתמודד בחוץ אבל לא תמיד באמת מקבל את הגושפנקה לכך שהוא הפנים, הבין ואם בכלל יבחר בדרך הזו או בדרך אחרת.
זו חוויה חד פעמית שהייתה מלווית בהמון המון חום ואהבה ודאגה מצד הצוות המדהים, מקצועיות, והדרכה מוקפדת.
זמינות בכל שעה בכל זמן!
כל פרט ובקשה נענו בחיוב והודרכו באופן מקצועי ואמפתי ויחד עם הההכל הנסיעות, הפגישות, התקופה העמוסה זכינו בחוויה מטורפת, מדהימה שלא כולם זוכים בה.
לא מתחרטים לרגע על כל נסיעה, צילום, היכרויות, צחוק, התרגשות ובכי….
והכי חשוב – ראינו מי זו באמת נגה בתוך המעגל החברתי של ילדים בגן, מה צריך לחזק ואיזו ילדה עם לב גדול יש לנו וכמה שהיא אכפתית ואוהבת את העולם והעולם אוהב אותה חזרה ובגדול!!!
תודה רבה רבה לכללל ההפקה והצוותים המדהימים!!!

יס דוקו וארצה הפקות,מאיה באומל - בירגר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem