כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גאווה מקומית- מצטיינת מפקד חטיבת בנימין, רב"ט סוזן יאגודייב מראשון לציון!

יישר כוח סוזן והרבה הצלחה בהמשך!

גאווה מקומית- מצטיינת מפקד חטיבת בנימין, רב"ט סוזן יאגודייב מראשון לציון!

ביום שני ה- 25.04 התקיים טקס מצטייני מפקד חטיבת בנימין, בו העניק מפקד החטיבה, אלוף משנה אליאב אלבז, תעודות הצטיינות לרגל החגים. 

בין המצטיינים נבחרה רב״ט סוזן יאגודייב, שקיבלה את ההצטיינות בזכות עבודתה הקשה והמסורה.

סוזן בת 19 מראשון לציון ויש לה שתי אחיות. לפני גיוסה, סוזן התנדבה בפעילויות לילדים מחוננים. בנוסף, כשהייתה קטנה אהבה לרקוד ריקודים סלונים, השתתפה בתחרויות ואף ניצחה מספר פעמים.

סוזן התגייסה במרץ 2021 לתפקיד תצפיתנית: ״ביום הגיוס נסעתי לבסיס סיירים, שם הייתה ההכשרה שלי. היו לי כל כך הרבה חוויות טובות שם, ואפילו עשיתי מסע כומתה. לקראת סוף ההכשרה היינו צריכות לבחור איפה אנחנו רוצות להשתבץ. אני רציתי להשתבץ בגזרת החטיבה המרחבית בנימין וזה מה שקיבלתי, בנוסף לחמ״ל התצפיות הכי טוב שיכולתי לבקש.״. 


על אירוע משמעותי שחוותה בשירות סוזן מספרת: ״חברה שלי ואני היינו במשמרת, והיה כוח שנכח באיתור למעצר והיא אבטחה אותו וזיהתה משהו נזרק מהחלון. לאחר שבדקתי בהקלטות זיהיתי שזה היה נשק, והכוח הוכוון לנקודה ומצא אותו. הגענו לתת עדות במשטרת בנימין ואני אישית הרגשתי גאווה עצומה על כך שיכול להיות שמנעתי את הפיגוע הבא.״

את הרגע בו קיבלה את ההודעה על כך שהיא מצטיינת היא מספרת בהתרגשות: ״למען האמת כשהודיעו על ההצטיינות הייתי מופתעת מאוד כי לא ציפיתי לזה בכלל, אבל אני מאוד שמחה. אני מרגישה שכל העבודה הקשה והמשמרות ללא שינה שאני עוברת משתלמים, כי אני זוכה להגן על אנשים וכיף לדעת שאני מקבלת על זה הערכה.״

את ההצטיינות קיבלה סוזן בזכות חדות, וסגירת מעגלים מהירה על אירועים משמעותיים. 

יישר כוח סוזן והרבה הצלחה בהמשך!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem