כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גבריאל בוזגלו קורא לשלום בית

ביבי לא יופקר כמו בגין

גבריאל בוזגלו גדל בשכונת מצוקה בחולון . עשרה נפשות בדירת חדר וחצי . בית שהיה מלא באהבת האדם ובאהבת הזולת . משם צמח ללב זירת העסקים של תל אביב . למרות ההצלחה שהאירה לו פנים לא שכח הוא מהיכן הגיע. היום הוא עזב את העולם העיסקי ומתמקד בעמותה שהקים לעילוי נשמת אביו ״דרכי אליהו למען הילד״. עמותה זו מגיעה היום ל 3.000 בתים של משפחות נזקקות ממטולה עד אילת עם סלי מזון מידי חודש. העמותה מפעילה מרכז הלבשה לביגוד חדש המשרת אלפי משפחות נזקקות. חיילים בודדים ומוסדות לנערים/ות בסיכון, ומספק להם ביגוד חדש ואיכותי כדי שלא יתביישו. העמותה מחזיקה דוכני כריכים בבתי הספר ובנוסף מפעילה העמותה ימי כייף לילדים בחופשות ונופש למשפחות חד הוריות.

גבריאל שייך היה כל חייו למחנה הימין למעט פעם אחת בה החליט להצביע למפלגת העבודה וזאת בשל העובדה כי עמיר פרץ ואורלי לוי אבוקסיס הובילו קו חברתי ותאמו את עמדותיו החברתיות.

כיום הוא תומך במחנה הימין בהובלת ראש הממשלה בינימין נתניהו והחליט לפני מספר שבועות לקום מהכורסא ולצאת להפגנות הימין.

מה גרם לך לצאת להפגין?

אני כותב די הרבה ברשתות החברתיות ואני נחסמתי פעמים רבות וזאת בשל העובדה שהבעתי את דעותיי. היום אני לא רואה טלויזיה היות שרוב מגישי החדשות הם לא מגישים את הדיווחים אלא מפרשנים אותם, לכן החלטתי לצאת לרחוב ולהביע את דעותיי וכך אעשה היום בחולון.


סיבה נוספת היא שאני ראיתי מה עשו לבגין, איך הפגינו מול ביתו והוא נאלץ לפרוש. אני לא אתן שיעשו את אותו דבר גם לבינימין נתניהו,יש דרך אחת לנצח והיא בקלפי.

מה דעתך על כל ההתלהמות משני המחנות?

אני מוקיע את האלימות משני המחנות, בכל מחנה יש עשבים שוטים, מותר לכל אחד ואחת למחות – הכל במסגרת החוק ומתוך כבוד הדדי. אני מפחד שנגלוש למלחמת אחים ובקצב הזה הרצח הפוליטי הוא קרוב.

מדברים הרבה על דיקטטורה תראו לי דיקטטורה שמרשה הפגנות ומחאות נגד הממשלה.

אולי בעת הזו אנו צריכים דיקטטור שינהיג סדר במדינה שלנו שהפכה לכאוס עם כל חוסר הסדר שנהיה כאן.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem