כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גבר נדקר בערב יום הכיפורים

הגבר פונה במצב בינוני לבית החולים וולפסון

במהלך ערב יום הכיפורים ברחוב אהרון יריב מול המרכז המיסחרי השכונתי התאספו עשרות אנשים ובני נוער כמידי כל שנה .

בשעות הערב המאוחרות התפתחה תיגרה שהרקע שלה לא ברור ועדיין בבדיקה.

במהלך התיגרה גבר בן 25 נמצא דקור בפלג גופו העליון על ידי כוחות ההצלה .

הגבר פונה במצב בינוני לבית החולים וולפסון.

מדוברת איחוד הצלה – מחוז מרכז נמסר: צוות הרפואה של איחוד הצלה העניקו אמש סיוע רפואי לפצוע באורח בינוני באירוע אלימות בעיר חולון.


יוסף שושן ראש סניף חולון וחובש באיחוד הצלה סיפר: "הענקנו סיוע רפואי ראשוני לבחור צעיר שלדבריו נפצע במהלך אירוע אלימות. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים להמשך בדיקה וטיפול"

בנוסף ממשטרת ישראל נמסר:

אמש (ראשון) התקבל דיווח במוקד 100 על דקירה ברחוב האלוף אהרון יריב בחולון.
כוחות משטרה וגורמי הצלה הגיעו למקום.

הקורבן גבר מחולון פונה לבית חולים וולפסון במצב בינוני (עפ"י גורמי רפואה).

הרקע הינו פלילי.

המשטרה פתחה בחקירה.

מדוברות מד"א נמסר: סיכום פעילות צוותי מגן דוד אדום במהלך יום הכיפורים תשפ"א:
 
כמדי שנה, גם השנה היו ידי צוותי מד"א עמוסי עבודה ביום הכיפורים, החובשים והפאראמדיקים של מד"א הוזנקו להעניק טיפול רפואי ל-2,360 בני אדם ברחבי הארץ, מתוכם 1,818 פונו להמשך טיפול בבתי החולים. 305 התעלפו, התייבשו וחשו ברע עקב הצום (עליה של 15% בהשוואה לשנה שעברה). 129 בני אדם נפגעו ונזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעה מרכיבה על אופניים, גלגיליות, קורקינטים וסקייטבורד, מהם 5 במצב בינוני (ירידה של 50% בהשוואה לשנה שעברה). 17 בני אדם נפצעו בתאונות דרכים, בהן הולכת רגל בת 54 שנהרגה לאחר שנפגעה מרכב בכפר חילף. 18 בני אדם נפצעו באירועי אלימות שאירעו ברחבי הארץ, בהם 1 בינוני. צוותי מד"א הוזעקו גם להעביר 136 יולדות לבתי החולים, 2 מתוכן יולדו ע"י צוותי מד"א בירושלים ובית שמש. במהלך יום הכיפורים המשיכו במד"א את המלחמה במניעת התפשטות נגיף הקורונה ודוגמי מד"א מהמגזר הערבי לקחו 1,595 דגימות ביישובי המגזר. שירותי הדם של מד"א סיפקו לבתי החולים בארץ 298 מנות ומרכיבי דם ו-38 מנות פלסמה לטיפול בחולי קורונה במהלך יום הכיפורים (2 מנות לכל מטופל). לצערנו, גם השנה נרשמו 2 תקריות של יידיו אבנים על אמבולנסים והפרעה לצוותים על ידי בני נוער בחדרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem