כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גופה נמצאה בחוף ראשון לציון

המשטרה בודקת את זהות הגופה

מדוברו זק"א נמסר שבדקות האחרונות דרומית לחוף ראשון לציון, אותרה גופה ללא רוח חיים.

קיים חשש כי הגופה היא גופת הנעדר מחוף הריביירה מלפני שלושה ימים.

מדוברות מד"א נמסר בנוסף ששעה 10:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר מחוסר הכרה שנמשה מהים ברצועת חוף לא מוכרזת סמוך לחוף פלמחים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר ללא סימני חיים וקובעים את מותו

לפני זמן שלושה ימים פרסמנו כי התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות חשש לטביעה בחוף הריביירה בבת ים.

פראמדיקית מד"א נטע שריג סיפרה: "כשהגענו לרצועת החוף הכניסו אותנו לקו המים בעזרת רכב 4×4. הגבר שנמשה מהמים שכב על החוף כשהוא מחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."


משטרת ישראל בהשתתפות שוטרי השיטור הימי ומסוק משטרתי ביצעו סריקות לאיתור הנעדר.

בסריקות השתתפו גם עיריית בת-ים שבשיתוף כוחות משטרה והצלה המשיכו בחיפושים בחוף הריביירה בבת ים גם , הצעיר בן 18 שככל הנראה נסחף (מוצאי שבת) לים. אמש, בסביבות השעה 21:15, הגיע דיווח למשטרה ולמד"א כי קיים חשש לטביעה. זאת, לאחר שארבעה צעירים נכנסו למים, אולם רק שלושה יצאו.

כוחות הצלה וביטחון הגיעו לים ומסוק בליווי פצצות תאורה חפשו כל הלילה אחר הצעיר, ואליהם הצטרפו כאמור יחידת הרחפנים של עיריית בת-ים, שכן למשטרה לא קיים רחפן עם אמצעים תרמיים. לחיפושים הצטרפו גם צוללנים. החיפושים נמשכו וכאמור יתכן וגופת הנעדר נמצאה

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem