כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גופת אישה התגלתה בדירה

התגלתה בזכות הריח החריף ונביחות הכלב שלה

מדוברות זק״א נמסר לפני כניסת השבת שגופת אישה בודדה התגלתה בדירתה בראשון לציון זמן רב לאחר מותה בעקבות ריח חריף שדלף מהדירה ונביחות של כלב שלא פסקו.

מתנדבי זק״א שפלה הוזעקו הבוקר סמוך לשעה 11:00(שישי) לרחוב רוטשילד בראשון לציון בעקבות דיווח שהתקבל במוקד זק״א על גופה שנמצאה במצב ריקבון.

איציק שיף מתנדב זק״א שטיפל בזירה: ״שוב הוזעקנו לטפל באירוע קשה של אישה בודדה שנפטרה ונמצאה מוטלת בביתה זמן רב לאחר מותה. השכנים במקום סיפרו לנו, שבימים האחרונים שמעו נביחות של כלב מהדירה שלא פסקו ובגלל ריח נוראי שדלף מהדירה והיה בלתי נסבל הזעיקו את המשטרה. לאחר שפתחו את הדלת מצאנו את גופת האישה מוטלת בבית במצב של איבוד צלם אנוש כשהכלב ליד הגופה. פראמדיק מד״א אישר את מותה של האישה במקום.״

מנדי חביב מפקד זק״א שפלה: ״מתנדבי זק״א שפלה צוות ראשון לציון טיפלו במסירות במשך מספר שעות בכבוד המת בזירה הקשה, השירות הווטרינרי הוזעקו מייד כדי לפנות את הכלב ולטפל בו. גופת המנוחה הועברה למכון באבו כביר להמשך זיהוי, נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה.״

קרדיט צילום:: דוברות זק״א

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem