כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גם אתם הרגשתם את רעידת האדמה שארעה בבוקר?

לא נגרם נזק ולא דווח על נפגעיפ

אזרחים רבים מכל חלקי הארץ דיווחו למערכת על רעידת אדמה שחוו לפנות בוקר (שישי) במשך שניות ארוכות. ואכן – התרחשה רעידת אדמה. אגף סיסמולוגיה במכון הגיאולוגי מסר כי הרעידה התרחשה בשעה 04:40, בעוצמה של 4.3, במרחק של 223 ק"מ צפונית-מערבית לנהריה. לפי נתונים שפרסם המכון הסיסמולוגי האירופי-ים תיכוני (EMSC), עוצמת הרעידה הייתה 4.8 והמוקד שלה היה בים התיכון, בעומק של 10 ק"מ ובמרחק של כ-28 ק"מ מדרום-מזרח לעיר לרנקה שבקפריסין.

מעת לעת אנו מדווחים על רעידות אדמה המורגשות בישראל.

ממש לאחרונה, ב-1.5.22 פיקוד העורף עדכן כי רעידת אדמה התרחשה בשעה 12:02 במגניטודה 3.5 במרחק של 116 ק"מ צפונית מערבית לנהריה. לפי פיקוד העורף לא הופעלה התרעה לרעידת אדמה, היות ולא מדובר ברעידה שמסכנת את תושבי ישראל.לאור.

רעידות האדמה האחרונות, אנו מרעננים שוב את ההנחיות להתנהגות נכונה בזמן רעידת אדמה ומזכירים כי ניתן לקבל התרעה לרעידת אדמה ביישומון פיקוד העורף והיא תשמע גם בצופרים – בעת קבלת התרעה על רעידת אדמה או כאשר מבחינים בסימנים של רעידת אדמה, יש לפעול על פי ההנחיות הבאות:
•השוהים במבנה – אם ניתן, יש לצאת לשטח פתוח. אם לא ניתן לצאת מהמבנה תוך שניות ספורות, יש להיכנס לממ"ד ולהשאיר את הדלת והחלונות פתוחים, או לצאת לחדר המדרגות ולהמשיך לרדת עד ליציאה מהמבנה. רק אם לא ניתן לפעול כך, יש לשבת בפינה פנימית של החדר או תחת רהיט כבד ולהגן על הראש באמצעות הידיים.
•השוהים בחוץ – יש להישאר בשטח הפתוח ולהתרחק ממבנים, מעצים, מכבלי חשמל ומפריטים שעלולים ליפול ולסכן אתכם.
•הנוסעים ברכב – יש לעצור את הרכב בצד הדרך לחכות בתוכו עד שרעידת האדמה תיפסק.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem