כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

דוח הביטוח הלאומי קובע: שיפור בכל מדדי העוני בראשון לציון

ראשון לציון מדורגת חמישית מבין שבע הערים הגדולות לעיל.

דוח הביטוח הלאומי קובע: שיפור בכל מדדי העוני בראשון לציון

על פי דוח העוני של הביטוח הלאומי, שכולל נתונים של 7 ערים גדולות בישראל, בשנת 2020 חל שיפור בכל מדדי העוני בראשון לציון * תחולת העוני למשפחות, לנפשות, לילדים ולקשישים בעיר נמוכה בהשוואה לנתון הארצי ולשש הערים הגדולות * רז קינסטליך, ראש העירייה: "פועלים כל העת כדי לסייע לאוכלוסיות חלשות ולמשפחות נזקקות".

שיפור בכל מדדי העוני בראשון לציון בשנת 2020 – כך עולה מדוח העוני של הביטוח הלאומי, שכולל נתונים של 7 ערים גדולות בישראל: ירושלים, תל אביב, חיפה, ראשון לציון, פתח תקווה, אשדוד ובאר שבע. על פי הנתונים, בשנת 2020 חל כאמור שיפור בכל מדדי העוני בראשון לציון – תחולת העוני, פער העוני וחומרת העוני בהשוואה לשנה הקודמת. כמו כן, תחולת העוני למשפחות, לנפשות, לילדים ולקשישים בראשון לציון נמוכה בהשוואה לנתון הארצי ולשש הערים הגדולות; ובמדדים פער העוני וחומרת העוני – מדורגת ראשון לציון חמישית מבין שבע הערים הגדולות לעיל.

רז קינסטליך, ראש העירייה, מסר: "השיפור שחל בכל מדדי העוני בראשון לציון מעודד מאוד. אנו רואים חשיבות רבה בעזרה ובסיוע לאוכלוסיות חלשות ולמשפחות נזקקות, ופועלים כל העת כדי לסייע להן ככל שניתן. לאחרונה אף העבירה העירייה את התקציב לשנת 2022, והיקף תקציב הרווחה בו עומד על 277 מיליון שקל. נמשיך לפעול עד שנסייע לאחרון התושבים הזקוקים לתמיכה שלנו".

נזכיר, כי דוח הכלכלנית הראשית במשרד האוצר שפורסם לאחרונה קבע כי הסיכוי של ילד עני שגדל בראשון לציון שהוריו השתייכו לחמישון התחתון של התפלגות ההכנסות, להגיע בבגרותו לחמישון העליון עומד על 23% – גבוה מהנתון הארצי שעומד על 16.5%.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem