כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

דיון מיוחד בנושא מבצע החיסונים בעיר

ביוזמת חברת מועצת העיר אילנית הרוש יועבר דיון בשידור חי בפייסבוק

חברת מועצת העיר אילנית הרוש, מחזיקת תיק בריאות הציבור, תכנס השבוע ביום רביעי בשעה 18:00 את ועדת הבריאות העירונית לדיון מיוחד בנושא מבצע החיסונים בעיר, הבדיקות לאיתור הנגיף ומשבר הקורונה. הדיון ישודר בשידור חי בפייסבוק ויתארחו בו פרופ' יהודה אדלר, היועץ העירוני להתמודדות עם משבר הקורונה , ד"ר תומר ניסמיאן ממונה קורונה רפואי ,נציגי חברי קופות החולים הפועלות בעיר וחברי ועדת בריאות עירונית.

"במסגרת הדיון נדון בהתקדמות מבצע החיסונים, בהבנת הההשפעה שלו על התחלואה בעיר, בבדיקות הקורונה, ובדרכי ההתמודדות הנדרשים מאיתנו", מסבירה הרוש, ומוסיפה כי הצופים בפייסבוק יוכלו להפנות שאלות אל המומחים ולקבל תשובות, ואף לשלוח שאלות מראש שיינתן להן מענה בשידור החי.

יש לציין כי בשל משבר הקורונה, כמעט כל הוועדות העירוניות עברו להתנהל במתכונת מרחוק באמצעות ה-Zoom. הרוש היא ראש הוועדה הראשונה שפתחה חלק מדיוני הוועדה שבראשותה לציבור וזוהי הוועדה השנייה בנושא הקורונה שהרוש מעבירה בלייב לתושבי העיר. "אני חושבת כי לאור העובדה שמדובר במשבר קשה שמשפיע על הבריאות, הכלכלה, החברה, המשפחה, הלימודים ועוד תחומים רבים, ראוי לאפשר את השקיפות הזאת ולאפשר לציבור התושבים והתושבות לקבל מענה לשאלות הבוערות", מדגישה הרוש.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem