כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

דייט גברי בחומוס

טור הקולינריה של רואי פרסול והפעם על חומוס יוסף שבחולון

הימים, ימים קשים. אנחנו בתקופת משחקי היורו, אחד מטורנירי הכדורגל הטובים בעולם, ולא פשוט לקבל פס מהאישה והילדים ולהיפגש עם חברים למשחק. מה עושים? או שהתמזל מזלכם ואתם יכולים לצאת מהבית מתי שבא לכם (ולחזור מתי שבא לכם..) או שאתם כמוני, נפגשים עם החברים אחרי העבודה או בהפסקת הצהריים, ובערב רואים את המשחק לבד בחושך.

אז החלטנו להיפגש כל החבר'ה, דווקא בצהריים, כי בערב אנחנו כלואים בבית. ואיפה נפגשים עם החבר'ה? בחומוס. כי עם מי עוד אתם יכולים לרדת על צלחת חומוס, לנגב הכל עם פיתה כמו ברברים ואז לצאת לחניון ביחד ולהשוויץ מי מפליץ הכי חזק ומשחרר את כל הגזים האלה.

אחד החבר'ה שלי הוא צפוני, ותמיד משוויץ בחומוס שיש להם בצפון, חומוס יוסף. "אתה יודע שחומוס יוסף הגיע לחולון?!" שאלתי אותו בוואטסאפ. "לא מאמין לך", ענה. "חייבים לבקר". אז קפצנו לחומוס יוסף בפרימיום סנטר, הסניף החדש ביותר של רשת הותיקה.

"אז מה הקטע עם החומוס הזה?" שאלנו את החבר כשהתיישבנו במקום. "הסוד הוא בתבלון וברוטב", לחש החבר כיודע סוד. "חכו שתטעמו".

אז הזמנו. נועם הזמין חומוס בשר, שמגיע עם בשר עגל משובח, שקדים ובצל בתיבול מיוחד (37 שקל). אבי הלך על חומוס פטריות, עם פטריות שמפניון טריות מוקפצות עם בצל בתיבול עדין (37 שקל). אני הזמנתי את הקומפלט של יוסף, עם חומוס פול, משאוושה, שקדים, ביצה וטחינה, ומני הזמין סביח בצלחת, שמגיעה עם חומוס, חצילים, ביצה, סלט, טחינה ועמבה. אגב, למי שמעודן קצת יותר מאיתנו, ומחפש עוד דברים מלבד חומוס, נספר שמלבד החומוס החם והטרי הנטחן במקום, יש גם תבשילים בשריים וטבעוניים, שקשוקה, פלאפל, סלטים בהרכבה, סביח, סלטים ועוד. בקרוב גם יושק יריד אוכל ביתי לקחת הביתה בימי שישי כמו בסניפים אחרים ברשת.


אז איך החומוס? כמו שחומוס צריך להיות. חם, טרי, חלק ואחיד, פשוט חומוס מצוין שמרגישים שהכינו אותו באותו הבוקר. גם התוספות טעימות וטריות, הפיתות מגיעות עם ריח של מאפייה וכל העסק משדר טריות וניקיון.

נכון, זה לא מקום להגיע אליו כל יום, , אבל לפחות פעם בשבוע פרגנו לעצמכם מפגש עם החבר'ה, ואפשר גם בלי החבר'ה. חומוס זה לגמרי לג'יט לאכול גם לבד, ככה סתם באמצע היום. בנינו, איפה עוד תסתדרו על ארוחה טעימה ומזינה בפחות מחמישים שקל?

שעות הפעילות: א'-ה':9:00-18:00 שישי: 9:00-15:30. המשביר 1, חולון.

קרדיט תמונות:אנטולי מיכאלו

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem