כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

דצמבר 2021 בהיכל הקרח ice peaks בחולון

אליפות ישראל בהחלקה אמנותית על הקרח - הכניסה חופשית

אליפות ישראל בהחלקה אמנותית על הקרח תתקיים בהיכל הקרח ice peaks בפארק פרס חולון בימים רביעי וחמישי ה16-15בדצמבר.

באליפות הקרובה ישתתפו המחליקים האולימפים אלכסיי ביצ'נקו, והצמד יבגני קרסנופלסקי והיילי קופס, עם התרגילים שזיכו אותם בקריטריון להשתתפות באולימפיאדת החורף הקרובה בבייג'ינג 2022.

בתחרות יתקיים מופע ראווה חגיגי של מחליקי נבחרת ישראל עם התרגיל שזיכה אותם בקריטריון האולימפי .

המופע יתקיים ביום חמישי ה16.12

כמו כן ייקחו חלק בתחרות החשובה מיטב המחליקים בענפים: גברים, נשים, זוגות ספורט וזוגות ריקוד. ענף ההחלקה על הקרח מתפתח מאד בארץ .


בתחרות השנה יתחרו כ- 60 מחליקים בכל הקטגוריות במגוון הרמות. בקטגורית הילדים משתתפים נציגים מכל המועדונים בארץ ממטולה עד אילת.

היכל הקרח ice peaks הם נותני החסות לנבחרת ישראל. ענף ההחלקה על הקרח מתפתח מאד בשנים האחרונות כשמשטח ההחלקה החצי אולימפי שבפארק פרס חולון, משמש לאימוני מחליקים אמנותיים וקבוצות הוקי קרח מכל הארץ, המתחם מארח מדי שנה את אליפות ישראל בהחלקה אמנותית ואת המחליקים האולימפיים בהגיעם לתחרויות בינלאומיות מה שממצב את היכל הקרח ice peaks כמרכז ספורט קרח עולמי!

אליפות ישראל בהחלקה אמנותית על הקרח תתקיים בין התאריכים 15-16/12/2021.

ניר קידר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem