כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

דרמה ברחוב ההסתדרות בחולון-תינוקת כבת שמונה חודשים ננעלה בשגגה ברכב לעיני אביה

התינוקת חולצה בשלום על ידי מתנדבי ארגון ידידים

לפני זמן קצר (רביעי) בשעה 14:17, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שמונה חודשים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אביה ברחוב ההסתדרות בחולון.

רון בונן, סג"מ סניף חולון, ישראל מימון, חן בדור ואיתן איבניצקי, מתנדבי הסניף, נענו במהירות לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, ועל אף מזג האוויר הקר והגשום, הם הצליחו לפתוח בזריזות את דלת הרכב וחילצו את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

ישראל מספר: "מדובר על אבא שהניח את המפתח לרגע על המושב ועם סגירת הדלת הרכב ננעל אוטומטית. הגענו במהירות למקום, גשם ירד בחוץ והתינוקת לבדה בפנים נעולה. יחד בעבודת צוות, על אף הרוח הגשם והקור, פתחנו את הדלת וחילצנו אותה בשלום. האבא הודה לנו מאוד ושיבח אותנו על המהירות והמקצועיות."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב תמיד בכדי למנוע מקרים שכאלו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

קרדיט תיעוד: ידידים


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem