כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

האם אתם בעד מיזם הרכב השיתופי

חברי המועצה יוצאים כנגד המיזם

בהמשך לפרסום שפרסמנו אתמול על תחילת הפילוט של הרכב השיתופי בחולון גילו חלק מחברי המועצה שלא ידעו אותם בדבר והם קובלים על ההליך הלא תקין שנעשה בפרוייקט

בר שי יו"ר מסיעת הצעירים מסר בתגובה בהחלטה הזויה ומנותקת. לא רק שלא ברור אם בכלל יהיה מי שישתמש בשירות הזה, הדרך בה הוחלט על הפקעת חניות מהציבור היא מקוממת.
למה ראש העיר מפחד לשתף את הציבור? יש חשד לפגם בדרך בה התקבלה ההחלטה להפקיע חניות לטובת חברת השכרה פרטית ובודדת.
מיד עם קבלת הכוונה על הפקעת החניות, תנועת צעירים פעלה על מנת לדרוש לקיים הליך הקצאה תקין וכן תשובות מהיועצת המשפטית של העירייה כיצד אפשרה לראש העיר לפעול כך, ללא סמכות״

ד"ר קרן גונן חברת מועצת העיר מסרה בתגובה בהמשך לפרסום על הפרוייקט, טוענת שמועצת העיר לא עודכנה בפרוייקט והופתעה לגלות את הבשורה יחד עם שאר התושבים בפורום עירוני.

" כך לא מנהלים עיר, פרוייקטים עתירי תקציב שנכשלו בערים אחרות, חייבים להגיע לשולחן המועצה לדיון, להחלטות המתאימות לתושבי העיר, לנוחותם ולאיכות חייהם".

כמו כן טוענת קרן, שלאור המהלך החד סטרי, פנתה ליועצת המשפטית בשאלות חוקיות התהליך?
האין מועצת העיר מחוייבת לדון בפרוייקטים מסוג זה..
בשלב זה ממתינה לתשובת היועצת המשפטית.


חבר המועצה מיקאל בוזגלו: אני בעד קידמה, אני בעד חדשנות, יחד עם זאת חולון היא לא תל אביב, בחולון אין תירוץ ואוכלוסיה די מבוגרת, טוב או לא טוב במצב שבו אין כחול לבן למען תושבי העיר אני חושב שה לא הזמן היה לעשות מהלך כזה

להלן תגובת העירייה:

ראשית, יש להעמיד עובדות על דיוקן: מדובר בפיילוט שאינו דורש כל השקעה כספית מצד העירייה וחלקה היחידי הוא בהקצאת מקומות חנייה.

בערים רבות בוצע פיילוט דומה ואגף התנועה העירוני למד את הנושא לעומק וקיבל את אישור ראש העיר לבצע פיילוט גם בחולון ולהציע את השירות לתושבים.

לטובת הפיילוט הוקצו 6 מקומות חנייה בלבד ב-3 מיקומים בעיר.

כל חברה או יזם שמעוניינים להפעיל את השירות, יכולים להחנות את כלי הרכב השיתופיים במקומות חניה אלה.

לאחר 3 חודשים יבוצע ניתוח תוצאות השימוש בשירות ולפיו יוחלט על המשך הפעילות.

קביעת הסדרי תנועה / הקצאת חניות אינו דורש אישור מועצת העיר אלא אישור רשות תמרור מקומית בלבד.

קרדיט תמונה עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem