כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

האם הטלפון הנייד של מוטי ששון נפרץ על ידי תוכנת פגסוס?

באיזו חקירה נפרץ הטלפון ומה היו החשדות?

עיתון כלכליסט חשף הבוקר כי הטלפון של ראש עיריית חולון נפרץ על ידי תוכנת פגסוס .

כזכור לפני מספר שנים מוטי ששון נחקר בחשד להטרדה מינית ומעשים מגונים לפי התחקיר של עיתון כלכליסט חדרו חוקי היחידה לטלפון על מנת לדלות פרטים נוספים בנוגע לחקירה שהתנהלה.

לבסוף התיק נסגר מחוסר אשמה.

בעיריית חולון לא היו מעוניינים להגיב על הידיעה

ראש הממשלה בנט התייחס לדיווח בעניין השימוש בתוכנת פגסוס.


"הדברים שהתפרסמו, אם הם נכונים, חמורים מאוד. הכלי הזה (פגסוס), וכלים דומים, הם כלים חשובים מאוד במאבק נגד הטרור וגם במאבק נגד פשיעה חמורה, אבל הם לא נועדו ל"פישינג" רחב בקרב אזרחי ישראל או בקרב אנשי ציבור במדינת ישראל, ולכן אנחנו צריכים להבין בדיוק מה קרה.

כרגע המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד עמית מררי, בודקת ברמה נקודתית ומהירה את הדברים. בעוד זמן קצר הממשלה תמנה גם יועמ"שית חדשה, והייתי אומר שזה יתרון שהיא לא מתוך המערכת. היא לא הייתה בשנים המדוברות בתוך המערכת, ולכן אני מניח שאחרי שהיא תתמנה נשב ונתייעץ, נבין איך התמונה נראית ולא נשאיר את הציבור בלי מענה. אנחנו מבינים את חומרת העניין. 

כמו שאמרתי, לא נותיר את זה בלי מענה. קרו פה לכאורה דברים חמורים מאוד. נחכה עוד כמה שעות, נתייעץ עם השרים המדוברים ועם היועמ"שית החדשה".

אמש(שלישי)ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים כעת התייעצות בעקבות ההצעות השונות לבדיקת השימוש בתוכנת פגסוס.

בדיון השתתפו שר המשפטים, השר לביטחון הפנים, היועצת המשפטית לממשלה, המשנה ליועמ"ש עו"ד עמית מררי, מזכיר הממשלה וגורמים נוספים.

בטרם תתקבל החלטה על מנגנון הבדיקה לפרשה, ביקש רה"מ לבצע בדיקה של 26 השמות שהוזכרו בדיווח של העיתון כלכליסט.

בהתאם, תתבצע בימים הקרובים בדיקה יסודית של הצוות בראשות המשנה ליועמ"ש, עו"ד עמית מררי. בהנחיית היועצת המשפטית לממשלה, אל הצוות יצטרפו גם נציגים משירות הביטחון הכללי (שב"כ) ומהמוסד.

לאחר הצגת הממצאים, תתקבל החלטה על המשך הטיפול בנושא.

צילום מסך מתוך כלכליסט

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem