כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

האם העדלאידע תתקיים למרות הקורונה?

רבים מביעים את חששם להגיע ואף להשתתף בעדלאידע

מחלת הקורונה מתפשטת, מידי יום נוספים נשאים חדשים, ונכון להיום מעל ששת אלפים בני אדם שוהים בבידוד. כזכור, במרתון תל אביב שהתקיים לאחרונה, נאסרה השתתפות רצים מחוץ לארץ והמרתון נערך רק בהשתתפות ישראלים.

פניות רבות התקבלו למערכת בנוגע לקיום העדלאידע נוכח סכנת ההדבקה וחוסר הידע של האנשים מתי יש להיכנס לבידוד, ממי אמורים להישמר – מהמעגל הראשון של הנדבק או השני, לכן רבים מביעים את חששם להשתתף או אפילו להגיע לארוע.

שי קינן, חבר מועצת העיר ויו"ר ועדת בריאות, שלח מכתב לשר הבריאות יעקב ליצמן בו כתב: "עם התפרצות נגיף הקורונה, משרד הבריאות בראשותך כינס את הצוותים הרפואיים וגיבש מדיניות אחראית אשר העדיפה, למרות הביקורת הציבורית, 'היערכות יתר'. מדיניות זו בהכרח עיכבה את כניסת הנגיף ארצה ואת התפשטותו בקצב גבוה. למרות כל זאת וכצפוי, לצערנו אובחנו עד כה חמישה עשר חולים מאובחנים, ובכל יום המספר הזה גדל, והערכות מדברות על נשאים נוספים אשר טרם אובחנו.

באירופה מבוטלים אירועים המוניים. ממשלת צרפת אסרה על התכנסות של יותר מחמשת אלפים איש ואילו אנו בישראל עתידים לקיים את אירוע העדלאידע בחולון ביום ג׳ הקרוב ה-10/3 בנוכחות כ- מאתיים אלף איש ואישה.
אירוע מגה המוני זה עלול להפוך לאירוע הדבקה לאומי, ואת העיר חולון לווהאן הישראלית!
בשל הסכנה לבריאות הציבור, אני פונה אליך ומבקש ממך בכל לשון כי גורמי המקצוע במשרד הבריאות יתנו דעתם בנושא, וישקלו שוב את קיומו בעת הזו."

צפירת ההרגעה הגיעה מכיוון משרד הבריאות ועיריית חולון, כאשר נכון לעכשיו, לא הוטלו מגבלות על קיום ארועים המונים, ועירית חולון אליה פנינו מסרה:


"עיריית חולון מצויה בקשר שוטף ואחראי עם משרד הבריאות, ונכון לרגע זה לא התקבלה אף הנחייה לדחות או לבטל את העדלאידע.

לפיכך, לעת עתה, ההכנות לעדלאידע של המדינה, שתתקיים השנה במסלול חדש, נמשכות כסדרן."

במקביל, הנחה ראש העיר, מוטי ששון, להיערך לצילום העדלאידע ולשידורה בשידור חי באתר ו/או בפייסבוק העירוני.

אלפי המשתתפים, ביניהם המלכה אליזבת', הנשיאים טראמפ וריבלין, סטטיק, בן אל, מרגי וכמובן, נועה קירל מחכים לכולכם!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem