כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הגבלות התחבורה הציבורית בעוצר

כל הפרטים על תנועת הרכבות והאוטובוסים בזמן העוצר כולל מפת המחסומים

ארגון תחבורה בדרך שלנו פרסם מספר הבהרות לגבי פעילות התחבורה הציבורית בזמן החג והעוצר הלילי.

1. התחבורה הציבורית העירונית תפעל כסדרה. אין שינוי בלוחות הזמנים

2. התחבורה הציבורית הבינעירונית תפסיק את פעילותה הערב ב- 20:30, ותחדש את פעילותה מחר ב- 5:00 בבוקר. כלומר – התחבורה הציבורית הבינעירונית כן תפעל לאורך יום שישי.במוצאי שבת

התחבורה הציבורית הבינעירונית לא תופעל, ותחדש את פעילותה רק ביום א' ב-5 בבוקר.שימו לב – בערים ערביות, התחבורה הציבורית הבינעירונית כן תופעל במהלך שבת בבוקר ועד הערב.

3. רכבת ישראל לא תאפשר כניסה לתחנות החל מ20:00. נוסעים שכבר על הרכבת בשעה הזאת יוכלו לסיים את נסיעתם כרגיל.הרכבת לא תפעל בשישי ומוצ"ש, כמו כל שבוע בתקופה הזאת.ממליצים


מאוד להתעדכן במוקד *8787 של משרד התחבורה לפני היציאה לדרך, לקבלת המידע העדכני.

ביום רביעי בלילה פרסמנו לראשונה על החלטת הממשלה להטיל סגר לילי בחג הפורים.

משרד הבריאות פרסם את רשימת ההנחיות המלאה באתר משרד הבריאות.

בחג הפורים

  • סגר לילה – בימים חמישי, שישי ושבת (25 עד 27.02.2021) בין השעות 20:30 בערב ועד 05:00 בבוקר:
    • אסור לצאת מהבית מעבר לטווח של קילומטר, למעט למטרות חיוניות.
    • אסור לשהות בביתם של אנשים אחרים.
    • אסור להפעיל עסקים לקבלת קהל, למעט עסקים חיוניים.
    • הגבלות סגר הלילה אינן חלות ביישובים שמרבית תושביהם אינם יהודים ובאזור מזרח ירושלים
  • אסור לקיים מסיבות, תהלוכות עדלאידע ואירועים רבי משתתפים.
  • ניתן לקיים סעודות חג בהתאם להגבלות ההתקהלות (עד 10 אנשים בחלל סגור, ועד 20 אנשים בשטח פתוח) מלבד אנשים הגרים יחד. מומלץ לקיים את החג בחוג המשפחה הגרעינית בלבד.

משטרת ישראל פרסמה את ההערכות שלה לקראת חג הפורים, במסגרת מבצע "אחריות מנצחת" והמאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה: בהתאם לתקנות וההגבלות שיכנסו לתוקפן מחר לקראת ערב החג, המשטרה תגביר באופן משמעותי את פעילות הפיקוח והאכיפה ברחבי הארץ, ותפעל לאכוף את התקנות וההגבלות למען שמירה על בריאות הציבור.

החל מהיום(חמישי) בערב ובמהלך סופ"ש, יפרסו שוטרי אגף התנועה 24 מחסומים בפריסה ארצית, אשר יפעלו בין השעות 20:00 ועד לשעות הבוקר בכל יום (חמישי, שישי, שבת).

פעילות המחסומים תתבצע בצירים הבינעירוניים המובילים לערים, אשר יצרו רצף חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני, זאת במטרה לסייע בביצוע המשימה הלאומית ומימוש תכלית התקנות והשמירה על שלום הציבור. לצד המחסומים, יפעלו במהלך שעות הסגר מאות ניידות ושוטרים, בביצוע סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ, תוך חסימות מדלגות לאיתור אזרחים שלא יפעלו עפ"י התקנות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem