כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הדבקה שלישית לאחר החיסון השני

מנהל מוסד לדיור מוגן נמצא חיובי לקורונה לאחר החיסון השני

בעוד התחלואה ממשיכה לעלות מצד אחד ומצד שני מבצע החיסונים בשיאו התגלתה הדבקת קורונה שלישית במוסד לדיור מוגן במרכז הארץ וזאת לאחר החיסון השני.

מדובר הפעם במנהל המוסד עצמו שנמצא נמצא חיובי בבדיקת הנגיף.בהודעה שנשלחה לדיירי המוסד נכתב תודה לאל, מנהל המוסד חש בטוב וללא תסמינים. הוא התחסן במנה השנייה לפני מספר שבועות.
גם מקרה זה מוכיח כי החיסונים חשובים ומגינים, אולם הם אינם מונעים הדבקה ולכן חובה על כולנו להמשיך ולהקפיד על כללי הריחוק החברתי ועטיית מסכות.
שבוע טוב ובריאות איתנה.

מקרה זה מצטרף ל2 מקרים נוספים שארעו לפני כשבועיים אז הנהלת אותו מוסד דיווחה כי שני דיירים נמצאו חיובים בבדיקה שנערכה להם לאיתור הנגיף. זאת למרות ששני הדיירים חוסנו במנה הראשונה ב 23.12.2020 ובחלוף שלושה שבועות בדיוק, חוסנו במנה השנייה ב 13.1.2021 .

למעשה חלפו 12 ימים מאז חיסון המנה השנייה והדיירים המדוברים התגלו כחיוביים. אין ודאות לגבי מועד ההדבקה המדוייק של הדיירים ולכן אין להסיק מכך לגבי יעילות החיסונים. דיירת אחת בת 82 הינה א סימפטומטי ודייר שני בן 96 סובל מחולשה כללית.

מקרים אלו מוכיחים כי למרות הוכחת יעילות החיסון ב95% ממקרי ההדבקה עדיין יש להישמר ויש לפעול על פי הנחיות הקורונה


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem