כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הדלקת נרות לניצולי שואה עריריים התקיימה בסניף מכבי בראשון לציון

"חנוכה הוא חג האור ואנו במכבי ביקשנו להפיץ את האור גם לניצולי השואה הבודדים

הדלקת נרות לניצולי שואה עריריים התקיימה בסניף מכבי בראשון לציון
כ- 15 ניצולי שואה עריריים הגיעו השבוע להדלקת נרות חגיגית במרכז הרפואי 'רמות' של מכבי שירותי בריאות בראשון לציון מזרח. את האירוע יזמה רעות מרצ'יני, עו"ס מכבי בתוכנית "בידיים טובות" בשיתוף עם הנהלת המרכז הרפואי. בסיום הדלקת הנרות שרו כולם יחד שירי חג וקינחו בסופגניות ומטעמים מתוקים. במהלך הטקס שיתפו שני ניצולי שואה בעיסוקם הייחודי- נדז'דה אובצ'דנקו הציגה את חייה כלוליינית בקרקס, כולל סרטונים נדירים משנות ה 50 וואלרי בייטולד'ג אשר הציג את עבודותיו כצלם מקצועי.
ניצולי השואה, שהגיעו לטקס התרגשו מאד וזכו לשעה קלה של נחת מטרדות היום.
תכנית "בידיים טובות" היא תכנית ייחודית של הרשות לזכויות ניצולי שואה במשרד לשיוויון חברתי ובשיתוף מכבי שירותי בריאות, במסגרתה מאתרים ניצולי שואה ללא מעטפת משפחתית, ועובדות סוציאליות ועמיתות מלוות מסייעים להם ומתאמים את הטיפול הנדרש עבורם.
ליאת פוקס זך עו"סית מחוזית במחוז ירושלים והשפלה של מכבי האחראית על התוכנית אמרה בהתרגשות כי, "חנוכה הוא חג האור ואנו במכבי ביקשנו להפיץ את האור גם לניצולי השואה הבודדים, איתם אנו נמצאים בקשר כל ימות השנה.  מעמד הדלקת הנרות היה מרגש ומעצים במיוחד עבור החברים וגם עבורינו. ואני מקווה כי נוכל לחגוג את החג יחד גם בשנה הבאה".


 

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem