כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ההצגות והמדורות הקהילתיות

הפרויקט של קרן ואפרת לקראת ל"ג בעומר

עיריית ראשון לציון לקחה את אירועי החג השנה עוד צעד קדימה ויזמה פרויקטים עירוניים קהילתיים אך בעיקר סביבתיים. ראשון לציון מציינת את לג בעומר בסימן קהילתי ובשמירה על הסביבה
המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק קהילה הגברת אפרת אברמוביץ וחברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה הגברת קרן דנה יחד עם ראש העיר רז קינסטליך
בשתפ פעולה שגודל מידי שנה יצרו מדיניות עירונית המחבקת תפיסה קהילתית ושמירה על הקיים. לפני שנתיים יזמה חברת המועצה קרן דנה איחוד מדורות והעירייה סיפקה קרשים ומופעי אש מתוך מטרה לייצור מדורה אחת ולזהם פחות את הסביבה.
השנה, העירייה הרחיבה את אפשרויות הבחירה של התושבים למענה אחר ושונה בחג ל"ג בעומר ובכל זאת מאפשרת לקיים מדורות עם מופעי אש בשישה אזורים שמוגדרים. בעקבות היוזמה בוטלו למעלה ממאתיים מדורות בעיר כאשר התגייסו לקריאת מנהל קהילה בעיר ומנהל איכות הסביבה לחגוג את החג בדרך ירוקה יותר.
ועדי ההורים של גני הילדים וכיתות א – ג אשר ויתרו על הדלקת מדורה קיבלו מופע מסובסד לילדים. למעלה ממאתיים גנים וכיתות ברחבי העיר נרשמו למיזם ויחגגו את החג בדרך שונה ללא פגיעה בסביבה.
אם זאת תושבים שכן מעוניינים לחגוג את החג ע"י הדלקת מדורה, גם הם נקראים למאמץ על שמירה על הסביבה ומוזמנים ל 6 נקודות בהן תספק העירייה קרשים ותקיים מדורות קהילתיות שיתופיות בתאריך ה – 29.4 בשילוב מופע אש. להלן פירוט המוקדים שבהם תתקיימנה מדורות קהילתיות: אזור מזרח : הקוקיה פינת התור וברחוב ההתיישבות, המגרש דמאחורי ההתיישבות 18. אזור מרכז: רחוב בורג (המגרש ליד בית העלמין) ורחוב עצמאות פינת היובל. אזור מערב: בן גוריון ליד הגינה לתושב וברחוב אלוף דוד מול קריית הלאום 17.
חברת המועצה ומחזיקה תיק איכות הסביבה קרן דנה: המטרה היא לצמצם ככל הניתן את הנזק הסביבתי הרב שנגרם בל"ג בעומר, באמצעות צמצום מדורות ובמציאת פעילויות שונות ומגוונות. אני שמחה ומברכת על כך שניתן לחזור לשגרה ולבצע פעילויות שונות ולחגוג את חג ל"ג בעומר. ברצוני להודות לראש העירייה מר רז קינסטליך, למנהל איכות הסביבה, למנהל קהילה, למנהל החינוך ולחברה לביטחון. שיהיה ל"ג בעומר שמח ובטוח. יחד נשמור על הסביבה.
המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק קהילה אפרת אברמוביץ: לאחר תקופת הקורונה והגבלים לא פשוטים לקהילת העיר אנו שמחים אט אט לחזור לשגרת חיים קהילתית עם מפגש בין אישי שהיה כ"כ חסר לכולנו בשנה האחרונה.
התקהלות וקיום חיי קהילה הנם חלק בלתי נפרד מחיינו כקבוצה והיום אנו לומדים להעריך עד כמה אנו זקוקים לכך, אם זאת עדיין חשוב היה לנו במנהל קהילה ליצור התקהלות שרואה את הסביבה ומגנה עליה. אפשר וחשוב לחגוג את החג אך ניתן לעשות זאת באווירה חגיגית ושומרת סביבה.
שתפ עם מנהל איכות הסביבה הנו שת"פ חשוב וערכי ואני כולי תקווה כי ערכים קהילה ושמירה על עירנו וסביבתנו יהפכו יותר ויותר לנורמה ודרך חיים.
וכי הקפי מיזימים מבורכים אלו רק ילכו ויגדלו בשנים הקרובות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem