כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ההשג של מקיף ה' אמירים

כל 197 התלמידים בו זכאים לבגרות

מקיף ה' אמירים מציג:100% זכאות לבגרות

הישג אדיר לבית הספר שכל 197 התלמידים בו זכאים לבגרות * אחוז הזכאות לבגרות של כל המקיפים בעיר עומד על 93.3% * ראש העירייה, רז קינסטליך: "ממלאים אותנו בנחת וגאווה" * כזכור בראשון לציון מתעקשים גם על הצד השני של המטבע- אחוז הנשירה בראשון לציון מהנמוכים בערים הגדולות

197 בוגרי מקיף ה' אמירים זכאים לבגרות, שזה למעשה כל הבוגרים של בית הספר, כולל כיתת החינוך המיוחד, לשנת תש"פ. 100% עגול. כדי להבין את גודל ההישג, צריך לזכור כי בכל המדינה כולה יש מדי שנה רק עשרות בתי ספר שכל בוגריו מסיימים עם תעודת בגרות.

בשנים האחרונות הציגה קרית החינוך אמירים התקדמות עקבית בהישגים ובאקלים הלימודי, רק לפני כשנה זכה בית הספר בפרס חינוך מחוזי מטעם משרד החינוך. מנהלת קרית החינוך, אתי וינקלר, אמרה: "המוטו שלנו הוא שאנחנו לא מוותרים על אף תלמיד. אין תלמיד שלא יכול, יש לנו חובה מוסרית למצוא לכל תלמיד את המעטפת המתאימה ולהביאו להצלחה. ללא צוות המורים המסור, המקצועי והאוהב זה לא היה קורה. אנחנו אוהבים אהבה אמיתית את התלמידים, זוכים לשיתוף פעולה ולאמון מלא מההורים ונהנים כבר שנים מקהילה מגובשת וממוקדת מטרה".

קרית החינוך אמירים אינה לבד, אחוז הזכאות לבגרות של כל המקיפים בראשון לציון עומד על ממוצע חסר תקדים של 93.3%, כאשר מחציתם מעל ל-95%. כידוע מדובר על ממוצעי המקיפים בעיר ולא ממוצע עירוני הכולל בתי ספר חיצוניים ותלמידים הלומדים מחוץ לעיר, שטרם פורסם.


ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "הנתונים האלו ממלאים אותנו בנחת וגאווה שאלפי בוגרי ראשון לציון מסיימים את לימודיהם בנקודת פתיחה מצוינת להמשך חייהם העצמאים. באותה נשימה, אנחנו לא מוותרים לאף תלמיד. ילדים שמתקשים לא יישארו מאחור, נמשיך לתת לכל התלמידים את הסביבה הלימודית הטובה ביותר כדי להצליח".

במינהל החינוך בעיריית ראשון לציון מבהירים כי לצד הנתונים המרשימים על הזכאות לבגרות, ישנה השקעה אדירה גם בצד השני של המטבע- מניעת נשירה. אחוז הנשירה בראשון לציון עומד על 0.68% בלבד בעוד הממוצע הארצי עומד על 1.29%. נתון המציב את ראשון לציון בצמרת הערים הגדולות עם אחוז נשירה נמוך ממסגרות החינוך.

מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, המחזיקה בתיק החינוך, הוסיפה: ״נבחרת החינוך של ראשון לציון פרצה את מועדון ה-90 לקראת מועדון ה-100, לא רק בזכאות אלא גם בהיבטים חינוכיים וערכיים נרחבים, ואת זה אפשר לעשות רק כשכל העיר וכל הנהלת העירייה ועובדיה, קמים בבוקר בשביל החינוך, כפי שקורה בשנתיים האחרונות. תודה לראש העירייה, רז קינסטליך ששם את החינוך בראש מעייניו, לראש מינהל חינוך אטי אדר ולמנהלת אגף על יסודי, פזית שרון ולכל חברי וחברותי בצוות מינהל החינוך על העבודה סביב השעון, למפקחות והמפקחים, שותפינו, לחברות העירוניות של ראשון לציון, וכמובן- לכל נבחרת החינוך של ראשון לציון, מהגננות המורות והסייעות ועד למנהלי ולמנהלות בתי הספר – חינוך מתחיל במעון ובגן, ובאכפתיות ואמון בכל ילדה וילד. זה הבסיס והמנוף להצלחה של ילדי ראשון לציון״.

צילום מנהלת קריית החינוך אמירים- אתי וינקלר. קרדיט: יוסי אלתרמן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem