כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ההשקעה חצי מיליון שח

הסתיימו עבודות הצללה ושדרוג בית הספר לבטיחות בדרכים

בעלות של חצי מיליון ₪ :

הסתיימו עבודות הצללה ושדרוג בית הספר לבטיחות בדרכים בעלות של חצי מיליון ₪ :

עיריית ראשון לציון השקיע כחצי מיליון ₪ להצללה ושדרוג בית הספר לבטיחות בדרכים במערב העיר * המהלך יסייע להדריך עשרות אלפי תלמידים נוספים גם בימים חמים וגשומים * ראש העירייה, רז קינסטליך : "בזכות השדרוג נוכל להוסיף אלפי שעות הדרכה שעשויות להציל חיים, נמשיך לפעול להפחתת היקף תאונות הדרכים". 

הסתיימו עבודות הצללת ושדרוג של בית הספר לבטיחות בדרכים בעלות של כחצי מיליון ₪. הביקוש הרב והנכונות להגביר את ההסברה והמודעות לבטיחות בדרכים, הובילו את עיריית ראשון לציון להקצות כחצי מיליון ₪ לקירוי ושדרוג המתחם. בנוסף, נבנתה כיתת לימוד משודרגת שבה יהיה ניתן להעביר הדרכות לתלמידים ותלמידות בתלת-ממד. שדרוג והצללת המתחם הינו מהלך שיאפשר לעוד עשרות אלפי תלמידים לקחת חלק בהדרכות בימים חמים וגם בימים גשומים.  בבית הספר לבטיחות בדרכים, בשכונת נאות שקמה במערב העיר, עוברים מדי שנה כ-12 אלף תלמידים שעוברים הדרכה לנהיגה ורכיבה נכונה בדרכים שעשויה להציל חיים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר : " מברך על סיום העבודות בבית הספר לבטיחות בדרכים שיאפשרו לנו להוסיף עוד אלפי שעות הדרכה ולחזק את ההסברה והמודעות לנושא הבטיחות בדרכים שעשויות להציל חיים – התרומה של בית הספר הוכיחה את עצמה וסייעה לעשרות אלפי תלמידות ותלמידים להבין את הנושא באופן מעמיק. אנו נמשיך לפעול להפחתת תאונות הדרכים". 


סגן ראש העירייה, אבי חיים המחזיק בתיק שפ"ע אמר : הסברה נכונה הינה מהותית לתהליך החינוך. שדרוג בית הספר לבטיחות בדרכים והפיכתו לזמין בכל ימות השנה הוא צעד חשוב בדרך לעתיד בטוח יותר. אני סבור ששילוב נכון בין הדרכה והסברה יגרום להפחתה משמעותית בתאונות הדרכים ויצמצם משמעותית את הצורך בנקיטת פעולות אכיפה. אני רוצה להודות לראש העירייה מר רז קינסטליך, אשר מקדם את נושא בטיחות הדרכים בעיר כולה ורואה לנגד עיניו את טובת התושבים ואת טובת ילדינו".

מנהל המטה לבטיחות בדרכים בראשון לציון, ישראל סלע: " השדרוג יאפשר לנו לפעול בכל ימות שנה ובכך עשרות אלפי תלמידים יוכלו לעבור הדרכה מצילת חיים ולהבין לעומק את המשמעות של בטיחות בדרכים. מחכים ומצפים להגעתם של התלמידות והתלמידים לבית הספר המשודרג".

עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem