כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ההתבטאות הפוליטית שהסעירה את הרשת

מה דעתה של רשת קהילה ופנאי בנושא?

בימים של קיטוב בין שמאל לימין ובין חרדים לחילונים ועוד… מצופה מעובדי ציבור ועובדים המייצגים קהילה או נותני שרות למינהם על כך שלא יתבטאו פוליטית הן בעל פה והן ברשתות החברתיות.

עובדת של רשת קהילה ופנאי הרשתה לעצמה להביע את תחושותיה לאחר הבחירות ברשתות החברתיות כאשר בין היתר כתבה"מציעה להוריד את הדגל לחצי התורן להתראות מדינת ישראל מכרנו אותך בזול"

לאחר כתיבת הפוסט ברשתות החברתיות התקבלו מיילים רבים למערכת על כל שעובד הנותן שרות לקהל רחב מתבטא פוליטית במיוחד בתקופה כזו והאם זה ראוי ?

אותה עובדת לא הסתפקה בפוסט אחד אלא העלתה פוסט נוסף בו ציינה כי "היא מרגישה עצובה" עם כיתוב ותמונה של ראש ממשלת ישראל בינימין נתניהו.

ראוי לציין כי בעבר ראש מנהל החינוך אראלה קידר שמה בפרופיל שלה את הלוגו"לך"ונאלצה להורידו בעקבות הסערה החברתית שקמה בעיקבות אותו מקרה.


בעקבות התלונות הרבות שקיבלנו למערכת פנינו לרשת קהילה ופנאי כדי שתספק לנו מספר הבהרות.

האם עובד רשת הוא עובד ציבור ואלו כללים חלים עליו?

עובדי הרשת אינם עובדי ציבור ולכן לא חלים עליהם הכללים החלים על עובדי ציבור.

מה דעתכם בנושא התבטאויות שנויות במחלוקת?

עקרון חופש הביטוי נחשב "ציפור הנפש של הדמוקרטיה", לכל אדם הזכות להביע את עמדתו ואנו מכבדים זכות חשובה זו של חופש הביטוי, הגם שבוודאי לא חייבים להסכים עם דעה זו או אחרת או את נוסחה.

מה דעתכם בנושא הפוסטים אותה העלתה העובדת ומה נעשה בנדון?

מאחר והעובדת הביעה את עמדתה בעמוד האישי שלה (ובוודאי לא בחשבון הרשת), נעשה הדבר בגדר חופש הביטוי.

יש לציין כי העובדת, על דעת עצמה, הסירה את הפוסט לאחר שקיבלה כמה פניות מתושבי העיר.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem