כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ההתחדשות העירונית בחולון נמשכת

קבוצת דוד אזולאי תבצע פרויקט תמ"א 38 ברחוב מרבד הקסמים בחולון

קבוצת דוד אזולאי תבצע פרויקט תמ"א 38 משמעותי ברחוב מרבד הקסמים בחולון על שטח שגודלו כ-3200 מ"ר. הפרויקט יבוצע על 3 בניינים בני 4 קומות הכוללים כיום כ-48 יח"ד. במסגרת פרויקט התמ"א, יבנו שתיים וחצי קומות נוספות אשר תכלולנה 36 יח"ד חדשות כך שבסופו של הפרויקט יהיו כ-7 וחצי קומות וכ-84 יח"ד סך הכל כאשר כל דירה תקבל תוספת של כ-12 מ"ר נוספים. הפרויקט מתוכנן על ידי משרד האדריכלים הוגו רוזנפלד. הפרויקט הנוכחי נחשב להמשך ישיר לשני פרויקטים שביצעה הקבוצה ברחוב ההסתדרות בעיר.

קבוצת דוד אזולאי, בבעלות איש העסקים דוד אזולאי הובילה מספר עסקאות גדולות ומשמעותיות במרכז הארץ ודורגה במדד Dun`s 100 כאחת ממאה חברות הבניה והיזום הגדולות בישראל. בחולון, קבוצת דוד אזולאי השלימה באחרונה שורה של פרויקטים ברחובות 'הופיין', 'אחד במאי' , ובימים אלה מבצעת פרויקט נוסף ברחוב 'אלי כהן' בחולון. בנוסף,  באחרונה החלה הקבוצה בבניית פרויקט בקרית השרון "בראשית-FAMILY", המשתרע על פני 4 דונם והכולל 62 יחידות דיור למגורים על פני 15 קומות.
הפרויקט יוקם בצומת הרחובות דרך הפארק ורחוב אלונים, מול חורשת הסרג'נטים בנתניה. בנוסף בימים אלו מתבצעת בנייה של פרויקט נוסף בשכונת אגמים 3 בנתניה בגודל 30,000 מ"ר של מסחר ומשרדים אשר נבנה על מגרש בגודל 5 דונמים שיהווה לאבן שואבת עבור לתושבי השכונה. פרויקט נוסף שבקרוב צפויה להתחיל להיבנות הם 300 יח"ד ו-2000 מ"ר מסחר על מגרש בגודל 8 דונם שנקנה בעבור 300 מיליון ₪ ברחוב בן צבי בנתניה לצד פרויקט פינוי בינוי ברחוב שמואל הנציב בלב נתניה, במסגרתו יפונו בקרוב 180 דיירים לטובת בניית 580 יחידות דיור.

דוד אזולאי, בעלים ומנכ"ל של קבוצת דוד אזולאי: "חולון היא עיר בעלת פוטנציאל גבוהה אשר משוועת להתחדשות עירונית. אני סבור כי הפרויקט שאנו מבצעים ברחוב מרבד הקסמים הוא בגדר סנונית ראשונה שסוללת את הדרך לפרויקטים דומים בשכונה. אני רוצה להודות לאדריכל העיר חולון אביעד מור וליו"ר הוועדה מהקומית זוהר נוימרק על שיתוף הפעולה ואני סבור שהוא יניב שיתופי פעולה נוספים בעתיד הלא רחוק".

קרדיט: הוגו רוזנפלד

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem