כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הודעה מיוחדת של עיריית חולון

הבהרה בנושא חזרה ללימודים בחולון

עיריית חולון יצאה בהבהרה בנושא חזרה ללימודים בחולון

בהמשך להודעת משרד הבריאות כי מחר יום חמישי, (18.2) ייערך "חיתוך" חדש של "צבעי הרמזור" של הרשויות לצורך קיום ללימודים ביום ראשון הקרוב, 21.2.21

נכון להיום הציון של חולון על פי מדד הרמזור הוא 6.8 והצבע הוא כתום.

עיריית חולון הודיעה משערכת החינוך בחולון ערוכה לקיום הלימודים ביום ראשון, בהתאם למתווה שיאושר ויפורסם בתקנות.

מדובר בשיבה ללימודים של גני ילדים, כיתות א'-ו' וכן י"א-י"ב, בישובים ירוקים וצהובים וכן בישוב, כמו חולון, המוגדר "כתום בהיר". (החל מהחלטה זו ייקבע לפי ציון רמזור מ- 7 ומטה ורף מחוסנים של בני 50 ומעלה העומד על 70%).


הודעה סופית תפורסם לאחר פירסום התקנות הרשמיות והיא תועבר להורים גם על ידי מוסדות החינוך.בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך.

החזרה ללימודים תתבצע באופן הבא:כתות גן – יחזרו ל-6 ימים בשבוע בכתות מלאות.כתות א'-ב' – יחזרו ל-5 ימים בשבוע בכתות מלאות.כתות ג'-ד' – יחזרו ל-5 ימים בשבוע בקפסולות.כתות ה'-ו' – יחזרו ל-3 ימים בשבוע בביה"ס ויומיים מרחוק.כתות ז'-י'- למידה מרחוק והזמנה ללמידה בקפסולות בחצר ביה"ס.כתות י"א-י"ב – בקפסולות 3 ימים בביה"ס ויומיים מרחוק.חינוך מיוחד – ממשיכים כרגיל.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem