כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הודעה מיוחדת של ראש עיריית ראשון לציון

ראשון לציון ערוכה ומוכנה לכל תרחיש

ראש עיריית ראשון לציון הוציאה הודעה מיוחדת בדף הפייסבוק שלו:

תושבות ותושבים יקרים, אנחנו אחרי יממה קשה ומורכבת, ואני רוצה בראש ובראשונה להשתתף בצער משפחת תושבת העיר שנהרגה אתמול ובצער משפחות ארבעת ההרוגים שנהרגו מירי הרקטות.

אתמול בערב הייתי בזירת הנפילה במערב העיר, קיבלתי עדכון מכוחות הבטחון וההצלה שהיו בשטח והזדעזעתי מכמות ההרס והחורבן שגרמה נפילת הרקטה.

ראשון לציון ערוכה ומוכנה לכל תרחיש, פתחנו את כל המקלטים בעיר כבר שלשום, החלטנו על סגירה של מערכת החינוך ואנחנו ערוכים לפתוח חניונים כמרחבים מוגנים במידת הצורך.ברור לכולנו

הבוקר – אנחנו ניצבים בפני מערכה לא צפוייה, שגובה מחיר כבד בחיי אדם.תושבי העיר אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה – שמרו על הנחיות פיקוד העורף: בהישמע אזעקה, זמן הכניסה למרחב מוגן הינו כ-90 שניות ויש לשהות בו למשך 10 דקות.


בנוסף, אנו עומדים לרשותכם במוקד 106 הזמין 24 שעות, וגם באתר ובאפליקציית העירייה. אמשיך לעדכן אתכם מחמ״ל העירייה, נעבור גם את זה יחד.לרשימת המקלטים המלאה והנחיות פיקוד העורף>> https://bit.ly/3eEpErR

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem