כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הודעת הווטסאפ שהפילה בפח אנשים רבים

רמי לוי שיווק השקמה: "מתחזים אלינו, היזהרו!"

רשת רמי לוי שיווק השקמה גילו בימים האחרונים כי מופצת הודעת ווטסאפ בשרשור, ובה נטען כי במסגרת חגיגות ה-50 לרשת תתקיים הגרלה ובה יחולקו כרטיסי מתנה בשווי 2,000 שקלים. במסגרת זו למעשה אותם מקבלי ההודעות, נדרשים ללחוץ על קישור, לענות על שאלות ולאחר מכן למסור פרטים אישיים.

מנהל מחלקת המחשבים ב'רמי לוי שיווק השקמה' שלח מכתבים בדואר האלקטרוני אל עובדי החברה, ועדכן אותם כי "בשעות האחרונות אנו עדים לקמפיין פישינג בווטסאפ המתחזה לאתר רמי לוי ומזמין להירשם להגרלה שבתמורה מובטח לנרשמים פרסים בשווי 2000 ש"ח נדגיש כי מדובר בהונאה פרסומית ובהתחזות. לרמי לוי אין קשר למודעה הזו, ולכן הנכם מתבקשים שלא להיכנס לקישור המדובר ולא להעבירו הלאה. תלונה בנושא הוגשה למערך הסייבר הלאומי שדואג להסרת האתר".

בפועל אגב, חברת רמי לוי שיווק השקמה לא חוגגת 50 שנה לקיומה ושם מזהירים את הלקוחות ומציינים: "בימים אלה מופצת הודעת הווטסאפ שאינה מטעם רשת רמי לוי, אנא הישמרו ואל תלחצו על הלינק". אגב,  מוסיפים שם "אנחנו בני 46".

כך נראית הודעת הווטסאפ

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem