כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הום-מייד- פלא טכנולוגי

אפליקציית הבישול שכולם מדברים עליה

הום-מייד- פלא טכנולוגי

בגיל 16 כשכולם למדו למבחנים או שיחקו באקסבוקס, הוא כבר פיתח את האפליקציה הראשונה שלו.

רום יריב, ילד פלא ומייסד חברת סטארט-אפ, משיק את אפליקציית "הום מייד"- הדור הבא בעולם הטכנולוגיה, תעשיית המזון והצרכנות

מרוץ החיים הדינאמי תוך כדי החשיפה לשדרוגים בעולם הטכנולוגיה והדיגיטל, מאיצים בנו למצוא פתרונות בתרבות הצריכה, כאלה שיקלו עלינו מבחינת חיסכון בזמן, בטרחה ובכסף.

רום יריב, בן 21 ממבשרת ציון, לקח זאת כמה צעדים קדימה כבר לפני 5 שנים, כשיזם והקים סטארט-אפ שכלל ליווי שיווקי לעסקים קולינריים ביתיים.


"החיבור שלי לקולינריה הוא טבעי כמי שמבשל כבר מגיל 6, על השיש של סבתא או בבית למשפחה. באחד הסגרים בקורונה פתחתי קבוצה להזמנות אוכל ביתי. אמרתי שבהתחלה אני אכין. תוך יום אחד התקבלו 20 הזמנות. כך הבנתי כמה הביקוש של הקהל לאוכל ביתי איכותי הוא גבוה, בין אם מדובר בהורים לילדים בגיל בית ספר, אנשי עסקים ו/או הייטקיסטים. הם עסוקים וצריכים פתרון טעים, בריא ויעיל"

זה היה הטריגר של רום לפעול במרץ ולהשיק את אפליקציית הום-מייד- בשורה חדשנית בתחום המרקט פלייס בארץ- המחברת בין שפים ובשלנים לבין אנשים המעוניינים באוכל ביתי אותנטי.

הבשלנים נבחרים בקפידה וכל התהליך עצמו מבוקר ומלווה בצוות יועצים קולינריים ואבטחת איכות מן השורה הראשונה בארץ, אשר בוחנים כל מנה ומנה.

"היתרונות המובהקים שלנו הם בתמחור נמוך יותר ממסעדות ועוד מול תוצר איכותי וטרי יותר. תוסיפו לזה את חווית המשתמש, התפעול הנוח משלב הבחירה בתפריטים ועד קבלת המשלוח לפתח הבית- ותקבלו נוסחה מנצחת. ויש לציין שהארוחות מתקבלות הביתה כשהן ארוזות היטב ומותאמות לחימום, אחסון ושימור למשך שבוע שלם(!)"

השירות פעיל בימים אלה בכ"ס, רעננה, הוד השרון, חולון, מודיעין, מבשרת ציון ועד פסח יהיה פעיל בכל איזור המרכז והשרון.

בעקבות הביקוש וההצלחה האדירה, מבטיח היזם הצעיר שבקרוב מאוד יהיה ניתן ליהנות מהשירות בכל מקום בארץ. "ואף בעולם בהמשך" הוא מוסיף, כיאה למי שלא פוחד לחלום בגדול ולהגשים

אפליקציית הום-מייד

https://bit.ly/3jccMLx

עמוד הפייסבוק:

https://www.facebook.com/HomeMadefood.is/

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem