כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הותרה לפרסום פרשת התעללות חמורה בחולון

בסיום החקירה הוגש כתב אישום כנגד החשוד

התביעה המשטרתית במחוז תל אביב הגישה בתום חקירה מואצת,כתב אישום נגד תושב המשולש בחשד שתקף את בת זוגו לשעבר בשכונת ג"סי כהן שבחולון, תוך הפרת מעצר הבית וצו ההרחקה ממנה וכן בגין נהיגה ברכב בהיותו בפסילה בת שנתיים

המשטרה פתחה לפני כשלושה שבועות בחקירה, עם קבלת תלונה במשטרה אודות תקיפת תושבת חולון על ידי בן זוגה לשעבר,בסיומה הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז תל אביב כתב אישום נגד החשוד – תושב קלנסואה.

על פי החשד, הנאשם הגיע לכתובתה של בת זוגו, תוך שהוא מפר את מעצר הבית שבית המשפט השית עליו והפר את צו ההרחקה מהמתלוננת. בנוסף, הנאשם הגיע לביתה של המתלוננת כשהוא נוהג ברכב ואף נסע עימה ברכב לפני שתקף אותה, בזמן שהוא בשלילה למשך 24 חודשים, וזאת עפ"י פסיקה של בית המשפט לתעבורה.

עוד עולה מכתב האישום, כי במהלך הנסיעה תקף הנאשם את המתלוננת ובהמשך, עם הגעתם לאזור מגוריה בחולון, משך בשערותיה, תפס בידיה וגרר אותה על המדרכה, כאשר אזרח שחלף במקום הבחין במעשיו ודיווח על כך למשטרה.

כאמור שוטרי מרחב איילון עצרו את החשוד, תושב קלנסווה כבן 26, ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום ועם סיומה של החקירה, הגישה יחידת התביעות של המשטרה כתב אישום נגדו וכן בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem