כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הותר לפרסום שמו של ההרוג בתאונה מחולון

כל הפרטים על התאונה הטראגית

בשעות הבוקר פרסמנו כי אמש(שני ) בשעות הערב התרחשה תאונת דרכים קטלנית שבמהלכה רוכב אופנוע כבן 40 נהרג ורוכב אופנוע נוסף נפצע אנושות בסמוך לצומת הכניסה לאזור.

כעת הותר לפרסום כי אחד ההרוגים בתאונה הוא תושב חולון ושמו יוסי עזרא אלמוזלינוס בן 34 אב לילדה בת 10 חודשים ומתנדב בארגון ידידים

מסניף ארגון ידידים בחולון בת ים ואזור נמסר:

יוסי היקר הצטרף לידידים בסניף חולון בת ים בימים הראשונים למגיפת הקורונה.
הוא לקח קריאות שהתקבלו במוקד על שינועי תרופות ומזון ויצא לעזור למבוגרים ולנזקקים ועשה זאת עם החיוך הנצחי שהיה על פניו.
בשנה האחרונה נולדה לו ילדה ובכל שיחה הזכיר אותה ואת אהבתו אליה.
מתנדבי הסניף קיבלו בצער רב את הבשורה הקשה ומקדישים כעת את זכויות מעשי החסד בסניף לעילוי נשמתו.

יהי זכרו ברוך.


כזכור פרסמנו כי בשעה 21:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מדוד אדום במרחב איילון על תאונת אופנוע בכביש 44 סמוך לכניסה לאזור. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ל 2 רוכבי אופנוע כבני 30 מחוסרי הכרה. כמו כן הם החלו בביצוע פעולות החייאה ב 2 רוכבי אופנועים כבני 35 שבסופן נקבע מותו של אחד מהפצועים והשני פונה במצב קשה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם.

החובשים של מדוד אדום אלי ריימונד ויוסף נהון שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "מדובר בזירת תאונה קשה מאוד עם מעורבות 2 אופנועים. הרוכבים שכבו במרחק רב אחד מהשני כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובלים מפגיעות רב מערכתיות קשות מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות בשניהם. הפציעה של אחד מהרוכבים הייתה אנושה ונאלצנו לקבוע את מותו בזירת התאונה וכאשר ליבו של הפצוע השני שב לפעום פינינו אותו במצב קשה מאוד לבית החולים כשהוא מונשם."

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem