כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

החזרה לבתי הספר

מכבי שירותי בריאות מזמינה את עובדי מערכת החינוך בחולון לבצע בדיקת קורונה

החזרה לבתי הספר
מכבי שירותי בריאות מזמינה את עובדי מערכת החינוך בחולון לבצע בדיקת קורונה בעמדות שהוצבו בעיר

*עמדת הבדיקה ממוקמת בכניסה לחניון של המרכז הרפואי ברחוב זלמן ארן 63 בחולון ואין צורך בהפניה מרופא או בתיאום תור. יש להצטייד בכרטיס מגנטי לצורך זיהוי.

לקראת פתיחת מערכת החינוך לכיתות א'-ב' והחזרה הצפויה לבתי הספר של מאות עובדי הוראה מזמינה מכבי שירותי בריאות את הצוותים החינוכיים להגיע לבצע בדיקות קורונה בהקדם – ללא צורך בהפניה מרופא או תיאום תור. עמדת בדיקת הקורונה של מכבי בחולון נמצאת בסמוך לחניון המרכז הרפואי ברחוב זלמן ארן 63 חולון. העמדה פועלת בימים ראשון עד חמישי בשעות 08:00 עד 22:30, יום שישי 08:00-17:00, יום שבת 11:00-22:30
העמדה החדשנית והניידת מאפשרת תהליך נטילת דגימה סטרילי מרגע הזיהוי של הנבדק ועד העברת הדגימה למעבדה המרכזית של מכבי. במהלך הבדיקה, הדוגם שוהה בתא מבודד לחלוטין ללא מגע עם הנבדק ובהפרדה מוחלטת עם הסביבה החיצונית. כך, אין צורך בלבישת ציוד מיגון על ידי הדוגם. בסיום לקיחת הדגימה, מתבצע חיטוי של הציוד המחובר לעמדה באופן מידי ואוטומטי ובכך מתאפשר מעבר מהיר לביצוע בדיקה של הנבדק הבא.
חברי מכבי מוזמנים לביצוע הבדיקות ללא צורך בהפניה או בתיאום תור. עם ההגעה לבדיקה יש להקפיד על הנחיות משרד הבריאות ולשמור על מרחק כדי למנוע התקהלות.
לילך מואב מנהלת מרחב חולון במכבי: "מכבי רואה חשיבות גדולה בביצוע בדיקות קורונה לצוותי החינוך לקראת פתיחת הלימודים בשבוע הקרוב וזאת כחלק מהמאבק לקטיעת שרשרת ההדבקה. כל עובד הוראה שחולה עלול להדביק רבים נוספים בבית הספר ולכן קריטי שכמה שיותר יגיעו וייבדקו טרם החזרה לספסל הלימודים. נערכנו על מנת לתת לחברינו שירות מיטבי ואנו מאחלים בריאות טובה לכולם".

הידעתם?
ע״פי חוק בריאות ממלכתי ניתן לבצע מעבר בין קופות החולים במהירות ובקלות, כאשר הוותק שנצבר בביטוח המשלים והסיעודי נשמר לעובר עם החבר לקופה החדשה.
דוח ביטוח לאומי לשנת 2019 קבע: *עשר שנים מכבי הינה הקופה עם מספר המצטרפים הגבוה ביותר בחולון *.
לפרטים נוספים להצטרפות למכבי לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem